Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Wątek: [mechanika] E32, M60, 3.0 1992. Stanęła i nie odpala.

  1. #21
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    16
    BMW
    e30
    Skąd
    zza Buga
    Zanim rozbiorą, spróbuj odpiąć przepływomierz i odpalić. Jak odpali, będę znał przyczynę. Kompresji motor nie gubi na dystansie 15km...

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar m.r.77.bmw
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    312
    BMW
    E34 520
    Skąd
    iNOWROCŁAW
    Cytat Zamieszczone przez valdi7er
    Zanim rozbiorą, spróbuj odpiąć przepływomierz i odpalić. Jak odpali, będę znał przyczynę. Kompresji motor nie gubi na dystansie 15km...
    .

    Chyba że go przegrzał ....

  3. #23
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    73
    ale przegrzać V8 to nie jest tak prosto? tak przegrzać by wydmuchało uszczelkę lub uszczelki. A tej kompresji to brakuje na dwóch stronach?

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez valdi7er
    Zanim rozbiorą, spróbuj odpiąć przepływomierz i odpalić. Jak odpali, będę znał przyczynę.
    tzn???

  5. #25
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    16
    BMW
    e30
    Skąd
    zza Buga
    U mnie gasła, nie mogłem uruchomić i NIKT nie potrafił znaleźć przyczyny. Komp pokazywał błąd przepływomierza, faktycznie po odłączeniu przepływomierza auto dawało się uruchomić (oczywiście w trybie awaryjnym). Po podmianie przepływomierza auto objawy miało takie same. Po trzecim przepływomierzu (nowy Bosch), pomyślałem, że nie mogę mieć takiego pecha. Pewien elektryk (łebski facet) powiedział, żebym sprawdził wiązkę do kompa od przepływy, jak będzie OK, obstawiał DME. DME wziąłem na podmianę z E34 M60B30 od kolegi (pomyślałem, że łatwiej zacząć od tej strony, niż wyciągać wiązkę)- efekt- auto zaczęło chodzić jak trzeba. Sterownik nabyłem z allegro za 200 pln i cieszę się do dziś :) . Wcześniej wstawiłem nowy czujnik położenia wału i uszczelnienie odmy. Także moje M60 powinno teraz chodzić bezawaryjnie jeszcze dłuuuuuuuuuugo ;)

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    wiesz ... czemu pytam... a miałeś iskrę i paliwo??/ u mnie rozłącza tak że nie ma iskry i paliwa więc raczej mój przypadek jest inny... nie pomogła by raczej nowa przepływka czy sterownik DME.. no chyba że ten sterownik DME jest odpowiedzialny za te dwie rzeczy.... u mnie tez stawiaja na czujnik połozenia wału....

  7. #27
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    16
    BMW
    e30
    Skąd
    zza Buga
    Cytat Zamieszczone przez bmwe
    wiesz ... czemu pytam... a miałeś iskrę i paliwo??/ u mnie rozłącza tak że nie ma iskry i paliwa więc raczej mój przypadek jest inny... nie pomogła by raczej nowa przepływka czy sterownik DME.. no chyba że ten sterownik DME jest odpowiedzialny za te dwie rzeczy.... u mnie tez stawiaja na czujnik połozenia wału....
    M30 to zupełnie inna bajka...

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    a no.. to nie bajka to baśń 1000 i jednej nocy :) w środę zabierają się za moje auto i juz sie boję... więc szukam jakis opcji...

  9. #29
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    40
    BMW
    E38, 750iA
    Skąd
    Kielce
    Silnik nie był przegrzany. Kompresji brakuje na dwóch stronach. Auto było odpalane w trybie awaryjnym czy jakoś tak się to nazywa. Odpięcie przepływki nic nie daje :/. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie w temacie i cenne wskazówki. Z mojej strony na bieżąco będę was informował o postępach napraw. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

  10. #30
    Cytat Zamieszczone przez bmwe
    Cytat Zamieszczone przez Hebelek
    Zmierz rezystancje czujnika położenia wału.
    a jaka jest prawidłowa?

    Źródło: BMW


    Myślę że wszystko jest jasne i znajomość angielskiego nawet nie jest potrzebna. W/w treści dotyczą silnika M30.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •