-
Zaawansowany Użytkownik
Jak dla mnie to trochę jest nie możliwy tak nagły brak ciśnienia w szczególności w twoim silniku i stawiam na głowice . W których cylindrach jest małe ciśnienie?
-
Początkujący Użytkownik
Czas odswierzyc temat. Przepraszam z gory wszystkich za brak polskich znakow ale nie ma mnie w kraju i korzystam ze sluzbowego kompa. Wracajac do tematu tydzien temu przed wyjazdem wkurzylem sie za opieszalosc mojego mechanika i zabralem autko do innego warsztatu. Podejscie chlopakow calkiem inne. Diagnoza szybka i pierwsza rzecz - komputer. Jedna strona silnika wogole jest nie sterowana i do tego nie dosc, ze bylo juz w komputerze grzebane to pochodzi od 540 E34. Wszystko wyszlo przy pierwszym podlaczeniu do interfejsu :/ Czekam teraz na naprawe lub na inny komp.
Czy z warsztatami musi byc tak zawsze? Poprzednio facet zwodzil mnie przez chyba 2 tyg, straszyl brakiem kompresji itd a tutaj raz dwa - Diagnoza i dzialanie. Kompresja na cylindrach nie jest moze imponujaca po ponownym sprawdzeniu ale jest nie mniej niz 6!
W tym tygodniu bejwe powinno odpalic wiec dorzucilem wymiane oleju i filtra w skrzyni biegow, poduszek dwoch pod skrzynia (urwane) i zrobienie wydechu od A do Z :)
Napisze co i jak. ;)................................................ .................................................. ............................
Update 2009.05.24
Auto dalej w warsztacie z racji mojej nieobecności. Komputer w porządku, ale uszkodzony czujnik położenia wału korbowego (dziękuję koledze, który na samym początku o tym wspomniał) oraz kółko z którego czujnik czyta :/ Silnik już odpalił i to najważniejsze. Już myślałem, że nic z tego nie będzie. Teraz zrobienie porządku pod autem po powrocie za miesiąc zostanie mi tylko cieszyć się z wakacyjnej jazdy :) !!
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum