Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: [mechanika] E32, M60, 3.0 1992. Stanęła i nie odpala.

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    40
    BMW
    E38, 750iA
    Skąd
    Kielce

    [mechanika] E32, M60, 3.0 1992. Stanęła i nie odpala.

    Witam. Dzisiaj pojawił się pierwszy problem z moim Maleństwem. Zaczęło się od zakładania ksenonów a skończyło... Po odpaleniu auta i krótkiej przejażdżce nagle zgasła. Kręciła, kręciła i nic. Podniosłem maskę i jeden z przewodów podciśnienia idących do serwo wyleciał z mocowania. Powiedziałem sobie zdarza się no i podpiąłem go na nowo. Autko zapaliło i bez problemu przejechałem około 15km. Po drodze było kilka razy gaszone i odpalane. Podjechałem pod dom rodziców na chwilkę, zszedłem do auta po pół godziny i.... i d..a. Kręci i nie odpala. Pompa paliwa sprawdzona. Bezpieczniki OK. Wszystkie kabelki i rurki na miejscu :/ . Może ktoś ma jakiś pomysł co sprawdzić jeszcze? Czy odpowietrzenie silnika może tu mieć coś do rzeczy (wystrzelony przewód podciśnienia)? Z góry dziękuję za podpowiedzi.

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    77
    BMW
    735iA
    Skąd
    Osobnica
    hmm.. Może coś się zepsuło. ;D
    A tak serio to napisz jakie to autko :P

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    40
    BMW
    E38, 750iA
    Skąd
    Kielce
    No tak. Rozpisałem się a nigdzie nie widać co za auto. Moje Maleństwo to E32, 3.0, V8 1992 rok.

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    Twoja pewnie ma tak samo trudny charakter jak moja e32... :razz:
    U mnie zdaje mi się że alarm świruje... albo cewka,albo ..... chociaż po ostatnich wyczynach tylko ona wie....
    Mechanik dał mi wczoraj takie wytyczne co mam mu sprawdzić jak moja znów zacznie kaprysić:
    Sprawdź iskrę: jeżeli masz iskrę a nie pali.... sprawdź czy dostaje paliwo na przewodzie doprowadzającym je do silnika... jezeli jest paliwo i jest iskra a nie kręci prawdopodobnie blokuje alarm na listiwe wtryskowej.... jeżeli nie ma paliwa padła pompa paliwowa.... jeżeli nie ma iskry to cewka,itp.
    To u mnie przy m30 ale nie wiem jak z m60 tam masz chyba cewki na świecach.
    Nie wiem czy wiele Tobie pomogłem....

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar m.r.77.bmw
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    312
    BMW
    E34 520
    Skąd
    iNOWROCŁAW
    Cytat Zamieszczone przez bmwe
    Twoja pewnie ma tak samo trudny charakter jak moja e32... :razz:
    U mnie zdaje mi się że alarm świruje... albo cewka,albo ..... chociaż po ostatnich wyczynach tylko ona wie....
    Mechanik dał mi wczoraj takie wytyczne co mam mu sprawdzić jak moja znów zacznie kaprysić:
    Sprawdź iskrę: jeżeli masz iskrę a nie pali.... sprawdź czy dostaje paliwo na przewodzie doprowadzającym je do silnika... jezeli jest paliwo i jest iskra a nie kręci prawdopodobnie blokuje alarm na listiwe wtryskowej.... jeżeli nie ma paliwa padła pompa paliwowa.... jeżeli nie ma iskry to cewka,itp.
    To u mnie przy m30 ale nie wiem jak z m60 tam masz chyba cewki na świecach.
    Nie wiem czy wiele Tobie pomogłem....
    Widzę że walczysz ostro. Ale mechanik dobrze ci podpowiedział.

  6. #6
    Zmierz rezystancje czujnika położenia wału.

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    40
    BMW
    E38, 750iA
    Skąd
    Kielce
    Na razie skończyło się tak http://picasaweb.google.pl/admisweba...76219090445426 . Jutro mam znać opinię mechanika, ale wspominał coś o czujniku wału również. Zobaczymy jak się wszystko dalej potoczy :(

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    [/quote]
    Widzę że walczysz ostro. Ale mechanik dobrze ci podpowiedział.[/quote]

    nie lubie jak cos nie gra a jak jeszcze nie wiem co to jest to po nocach nie sypiam... ja mam taka chorobę... inwestuje w samochód,dbam doprowadzam do stanu który mi odpowiada a później nagle sprzedaje doinwestowany sprzęt za grosze :D ....

  9. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    40
    BMW
    E38, 750iA
    Skąd
    Kielce
    Pierwsza diagnoza..... NIE WIADOMO :/ ..... wszystko działa oddzielnie, na komputerze brak błędów (czyli wg mojego mechanika odpada czujnik położenia wału). Paliwo jest, iskra jest, prąd jest itd itd. Masakra jakaś :( Czuje się jakby ktoś najbliższy na intensywnej terapii był :(

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    może alarm Ci świruje.... u mnie jest takie podejrzenie...
    Nie wiem jak z immobilizerem czy wyskoczy błąd na kompie w przypadku jego uszkodzenia...
    Dopóki moje auto znów nie stanie na razie tylko gdybaja....
    a w którym miejscu sprawdzali że jest paliwo???? może jest jeszcze na wężyku wchodzacym na silnik ale już na listwach wtryskowych może nie byc co moze wskazywac na alarm

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •