-
Zaawansowany Użytkownik
dziwne ale czy te szarpniecie ma tez jakis odglos? skad wiesz ze w okolicach walu lub mostu? tam to stuka? jesli odp sa pozytywne zaczalbym od sprawdzenia podpory walu a nastepnie tego lacznika gumowego walu. nurtuje mnie tylko to ze mowisz ze jak przyspieszasz to tak jakby po chwili przyspieszal. teoretycznie myslac nie moga byc zeby na przekladni luzne moga byc zurzyte (bardziej zaokraglone sczyty zebow) lub urwane ale to jeden zab nie powodowalby poslizgu czasowego lecz stuk przy zazebianiu co tez jest malo prawdopodbne bo sa to zebatki stozkowe ktore przylegaja wieksza powierzchnia co za tym idzie wieksza iloscia zebow. stuk w tylnim moscie mozna zaobserwowac przy zurzycu satelit ale wtedy bym kupil nowy dyfer (moze byc uzywka) a nie kombinowal. patrz tylko by byl z auta o tej samej poj silnika poniewaz roznily sie przelozeniami. byly rowniez zmiany w dl mostow i mocowan tylnych polosi chyba w roku 96 marcu skrocono mosty wydluzono druga czesc walu i zmieniono mocowania polosi. poslizg w przyspieszaniu moze natomiast powodowac skrzynia lub sterownik skrzyni aut. sprawdz czy skrzynia nie wyje podczas pracy a w szczegolnosci podczas zmiany przelozen. sprawdz rowniez poduchy na tylnich saniach czy nie sa rozwalone one moga powodowac szarpniecia podczas przyspieszania i stuk. poniewaz dyfer w swoim polaczeniu srodkowym pracuje na okolo 2cm tzn rozciaga sie lub skraca. stosuje sie takie rozwiazanie by podczas najazdu na poprzeczna przeszkode nie pourywac wszystkiego dltego dyfer na sztywno do san a sanie na poduchach do budy jak przyspieszysz lub najedziesz na przeszkode gumu sie odksztalcaja delikatnie przesuwajac sanie wzg budy w tyl wal sie rozciaga. jak poduchy sa zurzyte to wal bezoporowo sie rozciaga i stuka w maksymalnym rozciagnieciu. pozdro
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum