Problem w tym, że jest idealny poziom na bagnecie a błąd ciągle nie znika...
Uszkodzony czujnik, czy ma być troszkę więcej oleju?
Problem w tym, że jest idealny poziom na bagnecie a błąd ciągle nie znika...
Uszkodzony czujnik, czy ma być troszkę więcej oleju?
Rozepnij wtyczkę czujnika poziomu oleju - jest gdzieś pod obudową filtra oleju - namacasz po przewodzie. Psiknij kontakt sprayem, może tylko zaśniedziała jest.
ok spróbuje i dam znać. Dzięki
Uszkodzony czujnik w obudowie filtra oleju. Częsta przypadłość M30. Przerabialem ten temat...
Odświeżę temat.
Silnik m60b40.
Stan oleju 3/4 na bagnecie rozgrzany silnik.
Po każdym odpaleniu auta wyskakuje komunikat OELSTAND MOTOR i BETRIEBSANLEITG.
Komunikat znika chwilę po ruszeniu autem i nie pojawia się w czasie jazdy.
Komunikaty powracają gdy gaszę auto.
Inspekcja oleju skasowana, wszystkie kwadraciki na zielono, olej nowy, silnik nie pobiera oleju, zero wycieków.
Po odpaleniu auta na desce gaśnie a po chwili na sekundę zapala się kontrolka ciśnienia oleju...
W czasie jazdy CHECK CONTROL OK.
Czujnik oleju w misce wyjęty i wyczyszczony przez mechanika...
Czy czujnik jest do wymiany?
Nie powinien cały czas walić błąd OELSTAND MOTOR gdy by czujnik był niesprawny?
Czujnik poziomu oleju, ten w misce, właśnie w taki sposób sygnalizuje niski poziom oleju.
Przy odpaleniu wywali Ci komunikat o niskim stanie, zniknie, ale powinieneś widzieć dwie takie jakby strzałki na wyświetlaczu.
Po zgaszeniu silnika komputer ponownie wyświetla komunikaty błędów, tak dla przypomnienia.
Na twoim miejscu przyjrzałbym się temu czujnikowi. Może już umarł.
Przynajmniej sprawdź go elektrycznie.
Jest tak jak piszesz.
Odpalam, wyskakuje komunikat, znika i zostają strzałki, nie migają ale gasną jak ruszę autem i CHECK CONTROL OK.
Jak sprawdzić czujnik?
Tak się wtrącę.....coś mi się przypomina ze przyczyną może być zabrudzenie tego czujnika w misce. W e34 m5 pamiętam ze go wyjęliśmy i wyczyścili i bylo ok. Może u ciebie też pomoże?