Następujący problem bardzo delikatne wibracje i buczenie odczuwalne praktycznie tylko dla kierującego na podłokietniku. Występują przy jeździe ze stałą prędkością lub podczas hamowania silnikiem powyżej 130 km/h. Przy przyspieszaniu nie odczuwa się tej wibracji i dźwięku. Wymiana konwertera na nowy/regenerowany przez ZF zmniejszyła to odczucie o jakieś 90% tj. z bardzo odczuwalnego dla wszystkich pasażerów do odczuwalnego tylko dla kierowcy.

Co wykluczyłem

zbieżność

brak luzów na szarpakach

Opony - nie ma różnicy miedzy zimowymi a letnimi(nowymi) letnie wyważane w dwóch różnych firmach

Felgi- zimowe i letnie nie ma różnicy

Półosie- letnie opony wyważałem jeszcze dodatkowo na samochodzie i zbytnio nie było co dokładać.

Silnik w miedzy czasie w raz z konwerter wymieniałem cały silnik więc wątpię żeby to była jego wina

Złącze elastyczne teoretycznie sprawdzone przez mechaników którzy wymieniali silnik (silnik był zrzucany wraz ze skrzynią)

Podpora j.w

Poziom oleju w dyfrze i skrzyni sprawdzony.

Co mi przychodzi do głowy to:

walnięty dyfer

poduszki dyfra

źle złożony wał, jeżeli były właściciel wymieniał podporę wału to może nie złożył go w tym samym ustawieniu i teraz nie jest wyważony

coś w skrzyni

Ktoś może pomoże powróżyć z fusów?