Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: E38 750, Nierówna praca, ciągnie płyn chłodniczy po wymianie uszczelek klawiatury

  1. #11
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    jak masz mechanika, który podłączył wąż chłodzenia do przepustnicy to powinieneś go zmienić czym prędzej
    pozdrawiam Bartek

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    47
    BMW
    E65 750i
    Skąd
    GR / DZG

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    jak masz mechanika, który podłączył wąż chłodzenia do przepustnicy to powinieneś go zmienić czym prędzej
    Płyn chłodniczy pojawił się w wężu od elektrozaworu nad nadkolem od strony kierowcy (dwa elektrozawory, które czasem cykają). W drugim wężyku od przepustnicy (cieńszym) płynu nie ma ale w jego porcie jest. Drugi kolektor jest suchy więc ten podłączył dobrze. Czy możesz podpowiedzieć co mniej więcej zrobił nie tak? Tutejszy admin powiedział, że robią głównie V8.

    Chciałem zrobić porównanie bo znajomy ma 750iL ale jego to 1997 i ma troszkę inny osprzęt.

    Czy na dolnym śląsku, najlepiej blisko Zgorzelca jest dobry mechanik dla V12?
    Ostatnio edytowane przez Buddy ; 01-08-2017 o 18:48

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    te elektrozawory co cykaja, to jest odpowietrzenie zbiornika paliwa z tego co wiem
    dziwne

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    47
    BMW
    E65 750i
    Skąd
    GR / DZG

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Franco750 Zobacz posta
    te elektrozawory co cykaja, to jest odpowietrzenie zbiornika paliwa z tego co wiem
    dziwne
    Czyli ewidentnie popieprzył podłączenie węży od strony pasażera. Zrobiłbym wam zdjęcia ale cholera wie gdzie mechanik popełnił błąd, a kabli i węży tam od groma.
    Ostatnio edytowane przez Buddy ; 02-08-2017 o 08:29

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    965
    BMW
    e32 m30b35
    Skąd
    zachpom kalisz pom
    Blog
    1
    Podlaczyl waz ogrzewania prdepustnicy do rurki podcisnienia

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    47
    BMW
    E65 750i
    Skąd
    GR / DZG

    Post

    Cytat Zamieszczone przez jakubmw Zobacz posta
    Podlaczyl waz ogrzewania prdepustnicy do rurki podcisnienia

    Dziękuję bardzo

    Zadzwoniłem i dowiedziałem się: Podłączył wszystko bez chłodzenia przepustnic i odpaliła równo, chwilkę pracowała, też równo. Podłączył węże "poprawnie" i już nie zalewa kolektora, pracuje też równo, "odkurzacz" też się odpalił.

    Jednak teraz zaczęło znów przepalać płyn chłodniczy. Ręce mi opadają. On zapłaci za naprawę ale muszę już oddać komuś innemu.

    Nie wierzę, że od stania na postoju i problemu z zalewaniem kolektora nagle poszła uszczelka pod głowicą. Macie jeszcze jakieś pomysły?

    Jutro pojadę rano ją obejrzeć i odpalić.
    Ostatnio edytowane przez Buddy ; 03-08-2017 o 14:31

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    A może to jeszcze stary płyn chłodniczy? Dolot duży jest, to może musi się wypalić do końca?

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    47
    BMW
    E65 750i
    Skąd
    GR / DZG
    prezE32s, właśnie z tego powodu jadę jutro z rana ją odpalić. Otworzę zbiorniczek, wyrównam poziom i odpalę. Jeśli będzie zaciągała z układu i płakała o płyn to coś jest nie tak. Jak przepali to całe szczęście i mogę ją odnawiać dalej :)
    Ostatnio edytowane przez Buddy ; 03-08-2017 o 17:30

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2015
    Posty
    180
    BMW
    7 series E38 750 iL 1995r.
    Skąd
    UK Felixstowe
    Zmień mechanika to raz. Szukaj dobrego prawnika bo ten mechanik to mógł załatwić ci silnik. Jeśli mechanik tak podłączył przewody, że przez przepustnicę dostawał się płyn chłodzący do komory spalania to całkiem możliwe że będziesz miał problemy z tym silnikiem mogły popękać tłoki. Pierwsze sprawdź olej lub najlepiej go zmień. Podłącz wszystko tak jak powinno być. Poszukaj kogoś z V12 i popatrz co i gdzie ma być podłączone. Wykręć świece i wyczyść to co pozostało w cylindrach postępuj tak jakbyś miał podejrzenie że silnik może być zatarty. Olej od góry na każdy tłok ręcznie obróć wałem czy wszystko jest z silnikiem ok. Jak masz kamerę inspekcyjną zobacz od góry na każdy tłok czy nie ma śladów uszkodzenia. Jeśli będzie wszystko ok próbuj odpalać silnik. Albo niczym się nie przejmuj i odpalaj. W razie zgonu pieca szukaj drugiego silnika. Nie każdy zna się na tym motorze i dlatego cena za usługę nie idzie w parze z doświadczeniem mechanika. Jak jest tanio to nigdy nie będzie dobrze. Twój mechanik przerobił silnik v12 na napęd glikolowy. Trzymam kciuki że silnik pokaże klasę i w tym przypadku przeżyje to co mu zafundowano.

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    byl kolega co wjechal w wysoka kaluze, woda sie dostala do dolotu i szukal nowego silnika
    jesli tam padla uszczelka a wczesniej bylo ok, to pewnie przez to co namieszal ten mechanik
    jak cylinder zasysal plyn to robi sie giantyczne cisnienie ktore rozwala nawet nie uszczelke ale tloki
    wiec jesli padala ci tylko uszczelka to sie powinienes cieszyc

Podobne wątki

  1. [silnik] E65 N62B36 nierówna praca po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu
    Przez zy_to w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-05-2020, 19:33
  2. płyn chłodniczy
    Przez kondzio207 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 18-10-2014, 19:23
  3. [silnik] płyn chłodniczy
    Przez fajfer_131 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 21:13
  4. [silnik] Gotujący się płyn chłodniczy.
    Przez Kaszana w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 03-08-2013, 19:54
  5. Zamarzł płyn chłodniczy!
    Przez Individual23 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-12-2009, 21:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •