To pierwszy się pisze na test drive ;D
No i stało się ;D
Pierwsza modyfikacja za mną ;)
Zostawiłm dzisiaj w Ulterze auto i oto efekt 6 godzinnej pracy... wydechy w X5 3.0d są o tyle "dziwne" , że wlot i wylot z tłumika końcowego są po tej samej stronie tłumika czyli od strony silnika. Panowie przerabiali całe tłumiki żeby wylot był od strony zderzaka.
Co do dzwięku to lekko się zmienił i ma teraz lekko basowe brzmienie...nawet całkiem sympatycznie brzmi ;D
Zastanawiałem się jakie końcówki dac ale zdecydowałem się na zwykła rurę fi80 z nierdzewki.
Oto fotki- narazie na szybko na brudnym aucie
![]()
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
i już nieco bardziej bojowo wóz wygląda![]()
Pięknie
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
Zacnie, Panie, zacnie...;D
Domyślam się że wybór końcówek był trudnym dylematem.
'00 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau
Fi 80 rulezzzzzzzz ;) ;D ;D ;D ;D Pieknie wyszło :papa:
Cеребряный бумер
20'' inch ALPINA Wheels
Moje Przywitaj sie ;D http://7er.pl/showthread.php/2460-e3...ighlight=Witam
bez urazy ale dlamnie srednio, niewiem czy jest sens poprawiac fabryke w takim aucie 8/Zamieszczone przez EVAN
Krzywy a jakie to jest auto? ;D
Normalne BMW ;) . X5 ma nawet klapki w zderzaku więc nic nie wycinasz tylko wyjmujesz klapki i już masz otwory na wydechy ;)
Ja zrobiłem wydechy bo patrząc na tył auta w oryginale był taki nijaki i bez tego czegoś. Teraz jest zdecydowanie lepiej...no i wygląda prawie jak 4,4 V8 ;D
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
Muszę organoleptycznie sprawdzić to mruczenie z ř80 ;D chociaż nadal mam dziurawy bębenek ;D
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=VDqIJUMsR3A].:WIERNOSC jest NUDNA:.[/URL] :D
Najważniejsze EVAN, że Ci się podoba. Mi by chyba bardziej pasowało, jakby te rurki nie były tak równo obcięte tylko z lekkim kątem (tak pod profil zderzaka), ale to nie problem. Teraz będziesz musiał się bardziej starać przy myciu, bo diesel lubi zostawić tłusty nalot :D