Od góry na przedłużeniu wałka zdaje się wydechowego.
Na schemacie dobrze widać. Na bank ją ściągałeś, jak walczyłeś z Valvetroniciem.
https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/d...niem-przewodu/
Od góry na przedłużeniu wałka zdaje się wydechowego.
Na schemacie dobrze widać. Na bank ją ściągałeś, jak walczyłeś z Valvetroniciem.
https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/d...niem-przewodu/
Tak była ściągana.
A bez niej jak ja zdemontuje to mogę zapalić silnik żeby sprawdzić jak chodzi i ja wykluczyć?
Nie jestem pewien. Odsłonisz wlot do komory z rozrządem. Trzeba byłoby to jakoś szczelnie zaślepić. Aha i zaopatrz się w nową uszczelkę, bo ona słabo znosi powtórny montaż.
Hola hola To nie jest jak u mnie tylko u kolegi @Rogalex z 2012 roku z tego tematu http://7er.pl/showthread.php/26184-e...anie-w-silniku
Hola, hola, to był skrót myślowy! :) Przecież pamiętam, że w Twoim silniku nie występuje coś takiego jak "strona pasażera", "strona kierowcy" :P .... ale w sumie jakby go ustawić poprzecznie i dać napęd na przód... hmm.... :P
Hahaha Bardzo smieszne![]()
Mi też stukało , przeszukałem wszystko i znalazłem - 7 cylinder się zatarł i tłok miał takie luzy ,że stukał o cylinder .
Ciśnienia na nim nie było tak?
Na stukajacym zaworze będzie ciśnienie ok
Ostatnio edytowane przez twin7 ; 16-06-2017 o 14:48
Było 9 bar , ale kopcił na siwo strasznie . Chociaż w początkowej fazie tego stukania było ok , stukanie i nic więcej . Kamera endoskopowa wszystko wyjaśniła .