Jakie błędy w module ręcznego i ABS/DSC?
Jakie błędy w module ręcznego i ABS/DSC?
Kolego u mnie dzialo sie podobnie - najpierw blad recznego a nastepnie kontrola trakcji i ABS - dzialo sie to nieregularnie. Sprawdzone wszystkie polaczenia i wszedzie sucho i czysto. Przyczyna byl padajacy akumulator - okazalo sie, ze komputer wykrywajac duzy pobor pradu i niewystarczajaca moc ukladow ladowania (w przypadku awarii akumulatora power modul odlacza ladowanie z alternatora) zaczal odlaczac poszczegolne moduly aby zaoszczedzic energie dla sterownika silnika. Po wymianie akumulatora wszystko wrocilo do normy. Aku wymienilem osiem miesiecy temu i do tej pory wszystko dziala tak jak powinno. Byc moze u Ciebie dzieje sie podobnie...
Ps. Przepraszam za brak polskich liter ale mam szwedzki system operacyjny w komputerze.
Pozdrawiam
Dzięki wielkie za podpowiedź. Od dłuższego czasu widzę ze wyświetla bardzo szybko komunikat o słabym akumulatorze jak słucham radia przy wyłączonym silniku. Dodatkowo w zeszłym tygodniu jak wracałem z lotniska w Warszawie padł mi po raz drugi alternator, co kosztowało mnie za używkę 1500 zł z wymianą. Mogło być tak że od dłuższego czasu regenerowany (wymiana diód) alternator źle ładował akumulator i cała machina komunikatów się nakręciła. Muszę to koniecznie sprawdzić. Pozdrawiam.