no to szukanie kucy po pastwiskach się zacznie :0 (po teście na nie S ;) )
no to szukanie kucy po pastwiskach się zacznie :0 (po teście na nie S ;) )
Ile masz obrotów w momencie osiągniecia Vmax ?
Ostatnio edytowane przez Sanndman ; 09-05-2017 o 20:17
Nie zwróciłem uwagi, ale z niewyraźnej foty przy licznikowych 225 wychodzi jakieś 5600-5700rpm. Na niższych biegach w trybie S przerzuca coś koło 6500. Olej i filtr w skrzyni zmieniony na zgodny z instrukcją. esso (teraz mobil) 41... czy jakoś tak.
Nie wiem w jakim budżecie chcesz się zamknąć, ale może jedź sprawdzić auto na hamowni?
w jak najniższym ;) (bo mi układ hamulcowy wydrenował kieszenie), ale może to i niezły pomysł. Nie wiem jaki teraz jest poziom cenowy za hamowanie? Pamiętam, że kiedyś to było 50zł / pomiar w Trójmieście. A jak to teraz wyglada? A (gdzie?) w Warszawie?
Ceny pewnie zależne od miasta. Nie musisz raczej jechać aż do Warszawy. W Trójmieście są na bank, choćby Ci z Miłośników Czterech Kółek. Łysy ma sentyment do E38 to może zrobią jakiś upust za subskrypcję na YT :P
zanim w ogóle zaczniesz kombinować zrób jeszcze raz test, jak jesteś z trójmiasta to masz przeciez kawałek od domu autostradę weź w nocy jak jest mały ruch wyskocz na nią tam masz długie proste i na trybie sport daj jej do oporu i zobaczymy ile wyciągnie
a lpg masz tak w ogóle??
Wyglada na to ze masz tylny most z duzym przelozeniem. Jesli Ci na 5 biegu przy 6200 pokazuje 240 km/h to szybciej nie pojedziesz.
Ja bym odpiął wtyczkę przepływomierza i spróbował bez.