Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 86

Wątek: Kilka problemów po wymianie silnika

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    783
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    UK
    Cytat Zamieszczone przez LogiHuś Zobacz posta
    Kurczę, ja u mnie pokapowałem się bo turbina przeładowywała lekko.
    Wykres z hamowni wyszedł dziwny i brakowało 50Nm.
    Objawy wizualne to lusterkiem, i widać że jest osmolone tam wszystko. Oraz czuć czasami spaliny.
    Tez mi baki waliło przy kickdownie.
    Za garażem znalazłem M57 z żeliwnym kolektorem to założyłem żeliwny, bąków brak, wykres z hamowni ok.
    Auto zyskało lekko na dynamice.
    Powiedz cos więcej co oprucz kolektora trzeba tam wymienić? Uszczelki, śruby? Dużo z tym roboty i jak bardzo skomplikowana jest to operacja w sensie trudny dostęp do jakich śrubek?

  2. #32
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Poczytaj to. Może Ci coś pomoże : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=123783

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    783
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    UK

    Kilka problemów po wymianie silnika

    Tak mnie zastanawia bo ten kolektor oni musieli przełożyć z mojego silnika bo kupiłem goły silnik wszystkie podzespoły moje, wiec moze jest nie dokręcony, albo uszczelki nie wymienili i puszcza gdzies na uszczelce.
    Dzieki miro o YouTube nie pomyślałem

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Raczej popękany. To standard w tych motorach z metalowym kolektorem. Jak go zdemontujesz to się przekonasz.

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    783
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    UK
    Cytat Zamieszczone przez gregor.26 Zobacz posta
    A jak tam ma się egr?

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    Wykasowany z mapy i zaslepiony taka wytoczona wkladka przy samym egr.

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    783
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    UK
    Mały update
    Założyłem dzisiaj termostat i bingo około 4km po mieście i 90stopni kolejne kilka km i temperatura 88-91 stopni.

    Chciałem tylko zapytać czy napewno dobrze go założyłem ciepła ciecz idzie od wymiennika do góry?

    Jeszcze jedno jaki jest sposób na ta metalowa spinkę która trzyma ten plastikowy wlot od filtra kabinowego? Jedna założyłem bez problemu a do drugiej praktycznie nie ma dostępu.

  7. #37
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez lukassolski Zobacz posta
    [...]
    Jeszcze jedno jaki jest sposób na ta metalowa spinkę która trzyma ten plastikowy wlot od filtra kabinowego? Jedna założyłem bez problemu a do drugiej praktycznie nie ma dostępu.
    Mówisz o elemencie nr 5 tutaj: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/d...zesci-obudowy/ ??

    Jeżeli tak, to po obu stronach (przynajmniej przy silniku N62) patent jest taki sam. Trzeba trafić tym trzpieniem w otwór mocujący. Najlepiej wcześniej ten otwór palcem wymacać. Jak się dobrze trafi, to ten uchwyt sam się dobrze powinien ustawić.

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    783
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    UK

    Kilka problemów po wymianie silnika

    Nie. Z tym sobie poradziłem do numeru 1 od góry idzie taka metalowa spinka i za cholerę nie mogę jej założyć z jednej strony.

  9. #39
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Aaa.... to ja mam to samo po stronie kierowcy. Nie wiem czy tam się przypadkiem taki ząbek nie ułamał i teraz nie ma spinki za co przyczepić (Nr 7 nawet widać ten ząbek na diagramie). Na razie jeżdżę z luźno latającym filtrem po stronie kierowcy, bo mi ta spinka gdzieś wpiździet poleciała. Wpadłem na druciarski pomysł, żeby zamiast tą spinką, złapać na duck-taśmę i voila!

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    783
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    UK
    Ja na szczęście mam ta spinkę ale nie mam pojęcia jak sie za to zabrać chyba z godzine próbowałem. Chyba podjade gdzies do warsztatu zeby założyli jak nie dam rady. Musi byc jakiś sposób.

Podobne wątki

  1. Kilka problemów z m57
    Przez Kacper740d w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-06-2016, 17:30
  2. Kilka problemów
    Przez Przemo e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 09-11-2010, 18:07
  3. kilka problemów e32
    Przez swiety43 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2009, 19:41
  4. Kilka problemów z E32
    Przez KaZi w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-12-2008, 22:20
  5. kilka problemów z moim e38
    Przez ricz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 28-07-2008, 22:05

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •