
Zamieszczone przez
damned1
Je¿eli popodmieniasz pojedyncze d¼wigienki mog± pojawiæ siê drgania na silniku na ja³owych obrotach (mam to u siebie). D¼wigienki nale¿y wymieniaæ w komplecie. Lepiej nowe, bo z u¿ywanymi mo¿e byæ tak jak z tymi co teraz masz. T± s± odlewy bardzo wysokiej precyzji. Wa¿ne te¿, ¿eby by³y tej samej klasy, jakie s± teraz w aucie (Twin o tym pisa³). Ich wymiana jest kosztowna i czasoch³onna.
Zrób test tolerancji tak jak pisa³e¶. Jak odepniesz czujnik VVT to silnik te¿ przejdzie w tryb z maksymalnie otwartym VVT i bêdzie sterowany przepustnic±. Je¼dzi³em tak i nie odczuwa³em jakich¶ znacz±cych zmian w mocy i spalaniu. Jedynie kontrolka na zegarach wkurza³a.