Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: Separator mechatronica

  1. #11
    Początkujący Użytkownik Awatar xckamil
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    62
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Sokolniki
    Ja miałem taką sytuacje z Passatem b5 po lifcie w automacie. Falowały dość mocno obroty, mechanik wymienił mi cały olej w skrzyni, a stary był jeden wielki szlam nigdy nie wymieniany. Po wymianie obroty dalej falowaly ALE po przejechaniu 60km jak ręka odjął. Auto w sumie już zrobiło 7000 km i nic się nie dzieje.
    Ale ten przykład z b5 nie może być reguła dla E65/66, wiec ostrożnie Panowie...


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    @Przemo to nie jest Twoje "złudne wrażenie" ,że lepiej pracuje. Ta skrzynia ma dosyć zaawansowany sterownik adaptacyjny ,co nie znaczy ,że jest to akurat fajne bo mnie osobiście dość wkurza. Ona uczy się Twojej jazdy i jest tak pamiętliwa ,że jak jezdzisz dużo spokojnie po mieście to ciężko się jej przestawić na ostrzejszą jazdę a jak pojezdzisz po autostradzie to jak wjedziesz do miasta po przejechaniu 500 km to znów się musi odnaleźć i tak w koło na około aż się jej zaczyna dupcyć z tej nauki i zaczyna świrować np taką twardą redukcją przy do hamowaniu albo twardą ostrą redukcją przy gwałtownym wciśnięciu gazu po jezdzie jak emeryt.
    Zacytuję Ci fragment ze str PRND ""
    Jak to z reguły w nowych skrzyniach bywa największy problem ze skrzynią właśnie sprawia sterownik. I tak w modelach z początku produkcji i w latach 2003 często dochodziło do:

    • twardej zmiany z 1 na 2
    • schodzenia z 3-2, 2-1

    Spowodowane to było m.in podwyższonym ciśnieniem sprzęgła (konwertera) i działo się z czasem bo moduł sterujący był wyposażony w adaptacyjny układ który się ciągle uczył - niekoniecznie dobrze.
    Pomagała ponowna adaptacja sterownika skrzyni biegów i silnika. Co niestety wymaga już dostępu do dobrego sprzętu diagnostycznego.""
    Możesz sobie przeczytać całość bo warto http://www.prnd.pl/6hp26-skrzynia-au...a-zf,4,41.html

Podobne wątki

  1. [silnik] Separator oleju-odma
    Przez rosomak79 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 106
    Ostatni post / autor: 11-08-2015, 11:07
  2. [silnik] Separator Oleju M60 M62 / 11151747066
    Przez BEDY111 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-01-2015, 18:56
  3. [skrzynia] Wyciek ze skrzyni ZF 6HP26, hilza, tuleja mechatronica.
    Przez Spido w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-03-2012, 07:54
  4. CRANKCASE-VENTILATION/OIL SEPARATOR
    Przez stos w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-07-2008, 22:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •