@Przemo to nie jest Twoje "złudne wrażenie" ,że lepiej pracuje. Ta skrzynia ma dosyć zaawansowany sterownik adaptacyjny ,co nie znaczy ,że jest to akurat fajne bo mnie osobiście dość wkurza. Ona uczy się Twojej jazdy i jest tak pamiętliwa ,że jak jezdzisz dużo spokojnie po mieście to ciężko się jej przestawić na ostrzejszą jazdę a jak pojezdzisz po autostradzie to jak wjedziesz do miasta po przejechaniu 500 km to znów się musi odnaleźć i tak w koło na około aż się jej zaczyna dupcyć z tej nauki i zaczyna świrować np taką twardą redukcją przy do hamowaniu albo twardą ostrą redukcją przy gwałtownym wciśnięciu gazu po jezdzie jak emeryt.
Zacytuję Ci fragment ze str PRND ""
Jak to z reguły w nowych skrzyniach bywa największy problem ze skrzynią właśnie sprawia sterownik. I tak w modelach z początku produkcji i w latach 2003 często dochodziło do:
- twardej zmiany z 1 na 2
- schodzenia z 3-2, 2-1
Spowodowane to było m.in podwyższonym ciśnieniem sprzęgła (konwertera) i działo się z czasem bo moduł sterujący był wyposażony w adaptacyjny układ który się ciągle uczył - niekoniecznie dobrze.
Pomagała ponowna adaptacja sterownika skrzyni biegów i silnika. Co niestety wymaga już dostępu do dobrego sprzętu diagnostycznego.""
Możesz sobie przeczytać całość bo warto http://www.prnd.pl/6hp26-skrzynia-au...a-zf,4,41.html