Dzięki za odpowiedzi!
@Cursor Adaptacje wyczyściłem przy którejś kolejnej próbie odpalenia - Niestety bez efektu.
@Laso Przyznam szczerze, że do VVT nie zaglądałem (nie łączyłem się z nim) nie wywalał żadnego błędu, a gdzieś czytałem, że przy odpalaniu ilość powietrza regulowana jest przez przepustnice, dopiero później tę role przejmuje valvetronic - Ale teraz już nie wiem, skoro u Ciebie problem z odpalaniem po wymianie ustąpił.. To co jest pewne, to słychać przy włączonym zapłonie jak silniczek VVT rusza wałkiem min/max (muszę to jutro sprawdzić bo mam wrażenie, że tylko lewa strona)
@winmediacenter Jeśli jutro po podpięciu aku(stwierdziłem, że dziś nie podpinam, żeby mieć 100% pewności) problem nie będzie rozwiązany zamierzam rzucić okiem na VVT. Obawiam się jednak, że wymiana DME może być nieunikniona. Gdyby tak było, jesteś w stanie coś pomóc w temacie?
btw Na bimmerfescie w tym wątku chłopaki piszą o "CAS realignment" próbowałeś może przeprogramować ten sam ECU przed wymiana na inny?