Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Wątek: Poważny problem ,kręci nie odpala E65 745i

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2015
    Posty
    14
    BMW
    F01 750i
    Skąd
    3City
    dziś znowu odpalałem samochód odpalił na początku falowały obroty ,potem chodził na wolnych już równych obrotach przez 1minute i wyłączył się potem znowu odpalałem próbowałem ruszyć kawałek przejechał 100m i zgasł.
    Następnie odpaliłem ,żeby wykluczyć usterkę układu paliwowego przełączyłem na gaz i chodził na gazie z 4min i znowu zgasł ,teraz znowu już nie odpala :(
    To jest nie zrozumiałe jak samochód może się sam naprawić tydzień jeździć prawidłowo ,a potem znowu się zepsuć ,ani deszczy ,ani zmian temperaturowych ...

    Ale przed chwilą próbowałem zmienić miejsce postoju znowu zgasła po przejechaniu 500m i zacząłem odłączać wtyczki i na odpiętych silniczkach
    valvetronika odpala zapala się błąd chceck engine i mocno faluje potem gaśnie i w ogóle nie odpala już myślałem,że to od tego bo zachowuje się bardzo podobnie ,ale podłączyłem silniczki i z głupoty odłączyłem przepływkę dla testu i tu nagle samochód staje się jezdny ,silnik odpala ,bardzo kulawo chodzi ,ale jest jezdny .... czy to jest możliwe żeby przepływomierz unieruchomił tak samochód ???????? brak błędu jest przepływomierza,ale kiedyś pojawił się za pierwszym razem bład związany z wystrojeniem przepustnicy czyli może jest coś powiązane
    Ostatnio edytowane przez LEVI ; 21-05-2017 o 10:53

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Błędne dane niejednokrotnie są gorsze niż ich brak.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Jak odpiołeś przepływkę to Valvetronic zrobił otwarcie zaworów na pełen zycher.
    Przepustnica teraz steruje dolotem powietrza a nie Valvetronic.
    A jakie błędy u tych speców od BMW wychodzą

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2015
    Posty
    14
    BMW
    F01 750i
    Skąd
    3City
    Bledy u nich byly te same co u mnie ,ktore zamiescilem w poscie na poczatku po skasowaniu ich nic innego sie nie pojawilo. Zamówiłem przeplywke nowa oryginalna zobacze czy cos to pomoze

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Gdzie zamawiałeś i za ile ?

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    U mnie jak był uwalony sterownik Valve to dawało ciut onne błędy ale noe wskaxywały 100% na niego


    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez laso ; 22-05-2017 o 22:41

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2015
    Posty
    14
    BMW
    F01 750i
    Skąd
    3City
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    Gdzie zamawiałeś i za ile ?
    Przepływomierz zmawiałem w aso ,jestm z branży motoryzacyjnej więc po rabatach mnie wyniosło trochę więcej niż zamiennik ,ale oryginał to oryginał ;)
    Niestety po wymianie i kasowaniu ostaniach ustawień nic nie pomogło przejeżdża może trochę większy dystans,przy lekkim naciśnięciu gazu bardzo mocno wyrywa ,mega wciska w fotel

    Laso chyba pójdę w tym kierunku ,a Tobie też samochód gasł jak miałeś ten sterownik walnięty ?
    Jakie objawy miałeś gdybym mógł zapytać ??

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    U mnie było tak że nie kręcił siew obroty. Później już mnie skuterem 50cm3 łykali na skrzyżowaniu.
    Potem pojechałem do kolegi i na KTS czy innym ch....ie zrobiliśmy test siników Valve. Podczas testu zawory się pozamykały i ni chu chu.
    Wyjeliśmy sterownik i miał pełno nalotu wilgoci na kostce.
    Padło chybił trafił że zamawiam używkę o tym samym numerze.
    Po włożeniu auto odpaliło. Nie trzba przypisywać tego sterownika.
    Ale ja miałem różne błędy związane z Valve tzn jakiś czujnik, akiś silniczek itp.
    Poźniej z ciekaości tworzyłem ten sterownik i był cały zielony w nalocie plus stała w nim woda.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  9. #19
    Początkujący Użytkownik Awatar lukggg
    Dołączył
    Jan 2016
    Posty
    10
    BMW
    E65
    Skąd
    Wrocław
    Hej,
    Czy wymiana modułu VVT rozwiązała problem?
    Niestety, dopadła mnie ta sama usterka. Silnik N62 również początek produkcji, dokładnie 12.2001. Problem wystąpił przy wyładowanym akumulatorze i po próbach odpalenia przy użyciu prądu rozruchowego bezpośrednio na klemy akumulatora (przez specjalistów)
    Akumulator wymieniony na AGM 95Ah exide. Wymiana zarejestrowana przy pomocy ISTY
    Silnik kręci, raz na jakiś czas odpali jednak gaśnie na wolnych obrotach. Na zegarach błąd silnika z informacją "engine fault reducced power" następnie błąd tempomatu.
    Błędy które powracają przy próbie odpalenia:

    2795 DME: Throttle actuator - spring test
    2799 DME: Throttle-valve adaptation - abort due to environmental conditions
    277C DME: DME self-test - reset

    Przepustnica wyczyszczona, znajduje się w pozycji "0" delikatnie uchylonej. Zastanawiam się czy przy włączonym zapłonie nie powinna osiągnąć wartości skrajnych (otworzyć się i zamknąc), może ktoś z was widział jak powinna się zachowywać?

    Osobiście obstawiam problem z DME w końcu steruje przepustnicą (niestety nie znalazłem nic na forum z błędem 277C) zastanawiam się w jaki sposób można go sprawdzić?

    Błąd ten nawet po skasowaniu wraca z przebiegiem 136504 (aktualnie na blacie 136512) Dostałem dziś informację, od zaprzyjaźnionego pracownika ASO, że warto przed wymianą modułu odłączyć E65 od aku na minimum 24h mam nadzieję, że po rozładowaniu kondensatorów zniknie z pamięci. Spróbuje -dam znać:)

  10. #20
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,268
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Próbowałeś kasować adaptację silnika za pomocą ISTA?
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

Podobne wątki

  1. Kręci ale nie odpala m30b35
    Przez matiswidnica w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 06-03-2016, 11:00
  2. [silnik] kręci ale nie odpala...
    Przez Michal750 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 10:15
  3. kręci a nie odpala
    Przez grzechu4don w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 22:21
  4. [elektryka] Nie odpala m60b30 kręci, a nie odpala
    Przez 7er Fanatic w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-08-2011, 16:17
  5. Kręci a nie odpala
    Przez Peluquero w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-03-2010, 19:35

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •