A czy nie pomyliles kolejnosci kabli w kopulce
A czy nie pomyliles kolejnosci kabli w kopulce
najpierw wszystkie ponumerowałem :) są tak jak były od początku .
Auto ewidentnie jest zalewane.. wieczorem wrzucę zdjęcie jak wygląda świecę, i jak się uda jakieś krótkie nagranie jak to pracuje ?
a podpinałeś inpe ?
lpg zakręcony :/ ale dla pewnośći odpinałem także bezpiecznik z instalacji od lpg i także nie było różnicy ..
TPS ?
jaki klik ? :)
jak nie dam rady ogarnąć auta do końca tego tygodnia to chyba trafi na warsztat, bo na prawdę nie mam już siły.
na zgaszonym otwórz i zamknij przepustnice ma byś słychać klik z tpsa(takie czarne mocowane na dwie śrubki do przepustnicy) jak nie słychać luzujesz śrubki i kręcisz aż usłyszysz na zamknietej, dokręcasz. Co do kabli to na kopulce masz numeracje cyk. Sprawdź dla spokoju. Jak już zagada tobardzo pachnie pb?
Sprawdzałeś czy masy nie gubi, może masz gdzieś "luźno" przy cewce ?
Mr. Perfect 4 x K1 World Champion
masa, masa, tu może coś być. to warto sprawdzić.
Cewka zmieniana wszystko skręcone jak książka pisze :x
Tak dla ciekawości mieliśmy dziś taką samą sytuację w audi 80b4 silnik to akurat 2.3NG 5 cyl. objawy identyczne, na gazie chodziła, winny okazał się zanieczyszczony regulator ciśnienia :x
Po spuszczeniu paliwa i wyczyszczeniu zaczęła chodzić :>
Pod kanapą jest też masa, kabel z bezpiecznikiem, możesz go sprawdzić.
Przychodzi mi jeszcze do głowy zasyfiona pompa paliwa, muł w baku.
Mr. Perfect 4 x K1 World Champion
a da się sprawdzić reg. ciśnienia paliwa ? do najtańszych nie należy a w ślepo nie chce kupować :x
pompa paliwa ?
Świece mokre więc dochodzi, mierzone 4 bary..