Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 71

Wątek: m30b35 dziwny problem - NIE JEŹDZI !

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    964
    BMW
    e32 m30b35
    Skąd
    zachpom kalisz pom
    Blog
    1
    Paliwo podaje iskra jest tak. Sprawdzales luzy zaworowe i ustawienie rozrzadu

  2. #42
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    41
    BMW
    735i e32
    Skąd
    Kętrzyn
    Luzów nie sprawdzałem, bo od tak przestałaby chodzić ?
    rozrząd hmm, miałem to robić, ale głos ludu mówi, żeby tam winy nie szukać bo nie ma opcji żeby się przestawił.

  3. #43
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    41
    BMW
    735i e32
    Skąd
    Kętrzyn
    Panowie, przepływka daje temperature -22C a po odłączeniu -55C więc zalewa mi beemke. chyba odkryta przyczyna

  4. #44
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez SebaAce Zobacz posta
    Panowie, przepływka daje temperature -22C a po odłączeniu -55C więc zalewa mi beemke. chyba odkryta przyczyna
    Od początku to cholerstwo obwiniałem. Podmień i daj znać czy na 100% to on.

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    450
    BMW
    730i e32
    Skąd
    śląsk
    Blog
    8
    Cytat Zamieszczone przez SebaAce Zobacz posta
    Panowie, przepływka daje temperature -22C a po odłączeniu -55C więc zalewa mi beemke. chyba odkryta przyczyna
    sprawdzales ja kompem ? czy inna metoda podaj jaka?

  6. #46
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    41
    BMW
    735i e32
    Skąd
    Kętrzyn
    tak, sprawdzałem podpinając komputer, od razu w sekcji wartości wywaliło -22,3C a po odpięciu ponad -55C.
    Można to sprawdzić opornością :) 2 i 3 pin na przepływomierzu to piny od potencjometra, oporność powinna się zmieniać razem z otwarciem / zamknięciem klapy jej watrość powinna być w granicach od 500 - do około 2000ohm ?
    za to 1wszy oraz 4ty Pin na naszej przepływce to Piny odpowiadające za czujnik temperatury w naszym ustrojstwie. oporność przy +20C powinna wynosić 2- 2.5kOhM :) Moja przepływka przeleżała w domu około 4h w pokoju o temp. średnio 22C i po zmierzeniu oporność to 10.5kOhm więc około 5 może 10C więc jak widać przekłamuje na pewno :)
    Rozmawiałem ze znajomym elektromechanikiem i mówi że jest też na to sposób.
    Odpinasz przepływomierz i pod 2 - 3 pin kostki dajesz rezystor 700 - 1000 OHM a pod 1 i 4 pin w zależności od temperatury ( im wyższa tym mniejsza oporność ) ale około 2 - 3 kOhm i auto powinno chodzić :) jeżeli jest jakaś poprawa to winna przepływka.

    Myślę że przyda się dla potomnych.
    Jutro będę miał sprawny przepływomierz, oraz brakujące rezystory 2 oraz 2.3k Ohm zamontuje regulator ciśnienia paliwa i będę patrzał jaki jest rezultat. Oczywiście podzielę się na forum :)


    Zapobieawczo pytając, może chciałby się ktoś pozbyć przepływomierza do m30 ?

  7. #47
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,295
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez SebaAce Zobacz posta
    Zapobieawczo pytając, może chciałby się ktoś pozbyć przepływomierza do m30 ?
    Z tym może być ciężko, bo znaleźć sprawny co najmniej 25 letni przepływomierz to może być chyba tylko cud. Nowe masz coś za 1.500 PLN.

  8. #48
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    w przepływce jest termistor, pisałem o tym wielokrotnie

    wymieniasz I z bańki

    temat rozwiązany dobre kilka lat temu, wystarczy poszukać
    pozdrawiam Bartek

  9. #49
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

  10. #50
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    41
    BMW
    735i e32
    Skąd
    Kętrzyn
    hyh. ja już nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.
    Samochód dalej nie pali, dalej to samo, świece moookre aż się na nich utrzymuje..
    Dalej sugestie ? teraz chyba pora na regulator ciśnienia paliwa :v
    Daje oznaki życia coś tam gada, ale nie ta jak powinien.

Podobne wątki

  1. [silnik] Dziwny stukot w silniku M30B35 - Film
    Przez Cinek w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 18:28
  2. M30B35 dziwny objaw po zmianie silnika.
    Przez avecezarave w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-03-2011, 17:55
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 07:38
  4. [mechanika] Dziwny problem z M30B35
    Przez Dzuda w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-07-2010, 15:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •