Pokaż wyniki od 1 do 10 z 71

Wątek: m30b35 dziwny problem - NIE JEŹDZI !

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    41
    BMW
    735i e32
    Skąd
    Kętrzyn

    Post m30b35 dziwny problem - NIE JEŹDZI !

    Mam problem ze swoim m30b35 ( tak - z tym " idiotoodpornym " silnikiem ) .
    To iż auto nabyłem z przedmuchem uszczelki na kanale wodnym i ubywa płyn to w ogóle pominę .

    Mianowicie sytuacja wygląda następująco.
    auto 2 tyg. temu ( nieszczęsny czwartek 6 kwietnia ) jakby przy ruszaniu zostało przylane . zdławiło je. stanąłem na parkingu i dodałem gazu chcąc przedmuchać co się nazbierało ( nadmienię iż auto jest w LPG - sekwencja która za tydzień będzie miała równo ROK ) po dodaniu gazu przęłączyło na benzynę, i nie wkręciło się powyżej 3 tyś obrotów. po chwili, strzeliła w wydech ( jakby z zapłonu, jakby niedopalona mieszanka ? ) i auto zaczęło strasznie kuleć i z oporem wkręcać się na obroty - zgasiłem samochód. tutaj zaczynają się schody... Beemka przestała odpalać ( krokowy zaczął ciągle pracować ? ) zdarzało się że odpaliła po dodaniu gazu od razu gasła . zdarzało się tak. że odpalała tylko przy wciśniętym pedale gazu ale strzelała w wydech a po puszczeniu gasła.
    no cóż, po analizie wielu za i przeciw, przestudiowaniu wielu stron i tematów, zabrałem się do roboty..
    Odpiąłem przepływkę, czujniki temperatury, sondę lambda. w jakiej konfiguracji bym tego nie robił, nie było zmian. Kopułka palec, przewody świece nowe, ale miałem drugą kopułkę więc wymieniłem. nadal to samo. pompa daje ciśnienie 4 bary. na gazie w trybie awaryjnym to samo. Cewka wymieniona, także to samo. Świece są ciągle zalewane, więc to bardziej jakby przy zapłonie ? z tym że nadmienie iż nikt tam nie wsadzał rąk. ściągnąłem dekiel, wałek cały, dzwigienki na miejscu wszystko w porządku.
    pożyczyłem od znajomego czujnik położenia wału, i komputer, po podmianie nadal to samo.
    przepływomierz. otóż to jest temat rzeka. sprawdzałem oporność na swoim - Zamknięta klapa 541ohm, i z otwarciem się zwiększa aż do 2kohm ( do połowy otwarta ) po czym się zmniejsza aż do całkowitego otwarcia - 511ohm przy pełnym otwarciu. więc ona chyba jest okej ?
    Już zachodziłem w głowę i zastanawiałem się nad zmianą na termiczny ..
    dodam że zawory jeszcze zbytnio nie dzwoniły więc nawet się nie kwapiłem po ich regulację, a może to tam będzie leżała Wina ?
    z komputerem tutaj słabo, czekam aż znajomy będzie miał wolny termin aby podpiąć i zczytać co tam wywala Bawareczka.. Myślę nad sprawdzeniem kąta zapłony lampą stroboskopową..

    Może macie jakieś pomysły, co może być winne ?
    czyżby rozrząd przeskoczył ? Przecież to prawie niemożliwe w tym silniku.
    Ostatnio edytowane przez SebaAce ; 19-04-2017 o 21:04

Podobne wątki

  1. [silnik] Dziwny stukot w silniku M30B35 - Film
    Przez Cinek w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 18:28
  2. M30B35 dziwny objaw po zmianie silnika.
    Przez avecezarave w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-03-2011, 17:55
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 07:38
  4. [mechanika] Dziwny problem z M30B35
    Przez Dzuda w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-07-2010, 15:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •