Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 71

Wątek: m30b35 dziwny problem - NIE JEŹDZI !

  1. #51
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    byłeś z tym autem u mechanika w ogóle, że pytasz czy da się sprawdzić regulator paliwa?

    klepania przez miesiąc, a auto do naprawienia w jedno popołudnie
    pozdrawiam Bartek

  2. #52
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    41
    BMW
    735i e32
    Skąd
    Kętrzyn
    jakbym zaprowadził do mechanika, to raczej bym tutaj nie pytał co może być tylko czekałbym aż będzie gotowe do odebrania.. próbuje robić sam, bo trochę w tym siedzę, ale tutaj po prostu już nie wiem. Był mechanik podłączył komputer kazał zacząć od przepływki, to nie to, a dalej i jemu pomysłów za brakło, skoro wszystko podmienione :v

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    964
    BMW
    e32 m30b35
    Skąd
    zachpom kalisz pom
    Blog
    1
    Zmierz wkoncu to cisnienie paliwa!!!!!!!!!

  4. #54
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    41
    BMW
    735i e32
    Skąd
    Kętrzyn
    Cytat Zamieszczone przez jakubmw Zobacz posta
    Zmierz wkoncu to cisnienie paliwa!!!!!!!!!
    pisałem już z 5razy że mierzone i jest 4 bary, ale co to ma do tego, skoro na lpg też nie odpala ? a świece są mokrę jak na pb próbuje odpalić..

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    175
    BMW
    e32 735
    Skąd
    Szczytno
    Sprawdź wtyczkę od sondy lambda. Ostatnio znajomy miał taki przypadek, że ktoś krzywo wkręcił wtyczkę w instalację, plastik się wygiął, dwa bolce nie stykały i przelewało paliwem na bogato.

  6. #56
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    41
    BMW
    735i e32
    Skąd
    Kętrzyn
    auto stoi u znajomych mechaników, walczyliśmy wczoraj cały dzień ciśnienie paliwa na listwę 3.1 bara według programu tak jak powinno być, kompresja w porządku, wszystkie wtyczki sprawdzone na miejscu czujnik położenia wału okej, przepływomierz okej .

    Dalej, sprawdziliśmy ustawienie rozrządu i nasuwa się pytanie i prośba.
    jak jest w m30, jeśli ustawicie pierwsszy tłok w gmp i iskra na 1 cylinder, to w jakim położeniu macie koło pasowe, i znak OT ? kiedy ustawimy tak jak jest według instrukcji 1wszy GMP iskra na pierwszym to koło pasowe jest tak jakby odbiciem lustrzanym tego co jest na zdjęciu ( jak patrzymy na przód auta OT jest po prawej, a u mnie po lewej. ) wnioskujemy że może ścięło klin na wale koło pasowe się przestawiło stąd iskra w innym momencie . Ma ktoś może zdjęcie realne, w którym miejscu ma się pokrywać te OT ?

    Taka ciekawostka, auto z zakrytym przepływomierzem i odkręconym wydechem odpala i chodzi równo, po odsłonięciu gaśnie .

  7. #57
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    http://ww2.justanswer.com/uploads/Ph...015835_535.jpg

    no to wychodzi i rozrząd faktycznie przestawiony...
    pozdrawiam Bartek

  8. #58
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    41
    BMW
    735i e32
    Skąd
    Kętrzyn
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    http://ww2.justanswer.com/uploads/Ph...015835_535.jpg

    no to wychodzi i rozrząd faktycznie przestawiony...
    otóż mamy esi tronica i te zdjęcie tam jest, i sugerując się tamtymi danymi koło pasowe jest przestawione. chodzi mi o to, czy ktoś ma zdjęcie lub byłby w stanie zrobić, w którym dokładnie miejscu ma być te OT kiedy 1 tłok jest w GMP i na nim iskra. bo tutaj na schemacie jest niby po prawej stronie a u mnie jest to odbicie lustrzane ( z lewej ) wychodzi to tak jakby rozrząd był ustawiony dobrze, tylko koło pasowe przestawione :)

    Rozrząd to w m30 wał korbowy, aparat zapłonowy i wałek rozrządu, a w zasadzie to ich zależność, i sam rozrząd jest okej, ponieważ wszystko się zgadza ( tłok gmp, ułożenie krzywej, oraz Aparatu ) jedynie koło pasowe nie jest jak powinno, oczywiście względem tego schematu z ESI.
    Ostatnio edytowane przez SebaAce ; 20-05-2017 o 17:37

  9. #59
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez SebaAce Zobacz posta
    otóż mamy esi tronica i te zdjęcie tam jest, i sugerując się tamtymi danymi koło pasowe jest przestawione. chodzi mi o to, czy ktoś ma zdjęcie lub byłby w stanie zrobić, w którym dokładnie miejscu ma być te OT kiedy 1 tłok jest w GMP i na nim iskra. bo tutaj na schemacie jest niby po prawej stronie a u mnie jest to odbicie lustrzane ( z lewej ) wychodzi to tak jakby rozrząd był ustawiony dobrze, tylko koło pasowe przestawione :)

    Rozrząd to w m30 wał korbowy, aparat zapłonowy i wałek rozrządu, a w zasadzie to ich zależność, i sam rozrząd jest okej, ponieważ wszystko się zgadza ( tłok gmp, ułożenie krzywej, oraz Aparatu ) jedynie koło pasowe nie jest jak powinno, oczywiście względem tego schematu z ESI.
    Zgadza się, masz rację. Użyłem skrótu myślowego, że nie zgadza się rozrząd jako timing, na co dzień częściej posługuję się angielskim niż polskim :) Zrzuć to koło pasowe i zobacz co tam się dzieje. W M30 to nie jest dużo pracy, a jak byk widać, że jest przestawione.

    Iskrę masz ok, bo tym steruje wałek rozrządu. Masz paliwo podawane w złym momencie, poza zakresem korekcji ECU już.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 20-05-2017 o 18:44
    pozdrawiam Bartek

  10. #60
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    41
    BMW
    735i e32
    Skąd
    Kętrzyn
    cieszę się kolego że się rozumiemy. miałem dziś wgląd na ustawienie w m30, i wychodzi na to, że i koło pasowe mam ustawione dobrze bo schemat w ETCe jest tak jakby od strony kabiny, więc OT ma być po stronie kolektora wydechowego a nie ssącego :)

    co do tego, że to nie jest dużo pracy, to kwestia sprzeczna, bo samą śrubę od koła pasowego można odkręcić dobrym pneumatem albo strzałem z rozrusznika ( albo pogiąć co nieco :) ) a żeby to zrobić trzeba zdemontować wisko no i najlepiej chłodnicę :)

    Rozwijając to dalej, chyba po zasłonięciu przepływomierza ( odcięciu dolotu powietrza ) powinna gasnąćm, a u mnie jest na odwrót, wtedy zaczyna chodzić i to równo, po odsłonięciu gaśnie. teraz to może jakaś nieszczelność dolotu ? typu kolektor ssący, czy jakieś podciśnienia. sugestie gdzie może ciągnąć na lewo ?.
    Auto stoi u mechaników no i sami zachodzą w głowę tak na prawdę co jest winne :)

    Ps. ktoś może rozjaśni temat jak dostać się do ssącego ? bo z tego co słyszałem roboty jest tam sporo.

Podobne wątki

  1. [silnik] Dziwny stukot w silniku M30B35 - Film
    Przez Cinek w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 18:28
  2. M30B35 dziwny objaw po zmianie silnika.
    Przez avecezarave w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-03-2011, 17:55
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 07:38
  4. [mechanika] Dziwny problem z M30B35
    Przez Dzuda w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-07-2010, 15:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •