
Zamieszczone przez
ttrol
nie róbcie z tego łatwego tematu. To, że jest na zielono nie oznacza, że jest dobrze. Wystarczy, że to będzie maks tolerancja, a tam min tolerancja.
Poza tym najważniejsze poza zbieżnością połówkową jest KWSZ, na który większość kładzie lachę. To, że nie da się ustawić w BMW, nie oznacza, że należy to olać. Jak jest mocno nie w tolerancji , trzeba rwać wszystko I szukać, gdzie jest krzywo. Inaczej auto w życiu nie będzie dobrze jeździć.
Tak samo z tyłu, tył ma dużo większy wpływ na poprawne prowadzenie niż przód.
No chyba, że nie musi dobrze jeździć, to wtedy można wszystko olać.
Sama maszyna nie gwarantuje sukcesu, jak obsługujący nie ma pojęcia o geometrii, co zdarzyło mi się nie raz. Ja mam swój warsztat, gdzie gość z uczniem ustawia geometrię od 30 lat, teraz maszyna jest z początku lat 90tych, ale potrafią ustawić geometrię w aucie, w którym przedni wahacz ma pełną regulację w dwóch punktach mocowania. Czyli zmiana jednej suby wpływa na wszystkie inne parametry. Warsztat jest w Łodzi I właśnie tam jeżdżę z Wawy. Oni robią tylko I wyłącznie geometrię, nic więcej.
W Wawie swego czasu się najeździłem psu na budę. Nie mówię oczywiście, że nie ma gdzieś kogoś kto to robi dobrze, ale ja nie znalazłem.