Aku musi być na 100% bo inaczej to tylko cirkus będzie i nic więcej.
Też mam wrażenie ,ze motorsteuergerät chyba ma problem.
Aku musi być na 100% bo inaczej to tylko cirkus będzie i nic więcej.
Też mam wrażenie ,ze motorsteuergerät chyba ma problem.
Jeszcze jedna poszlaka... zanim ostatni raz "umarla" podczas jazdy zaczelo sypac bledami od elektronicznego recznego, dsc, abs itp itd. Z tego co widze sa na tej samej lini pt-can co dde. Moze tu cos sie dzieje
Wsadzilem aku, odpalila od strzala. Pojezdzilem nagrzalem do 90st. Stanalem zgasilem, odpalilem - bez problemu. Zgasilem raz jeszcze poszedlem na 5min, wracam i juz nie odpala :(
Kup se nowy aku.
Aku jest półroczny...
Co nie znaczy ,że jest dobry.
Jakie masz napiecie ladowania
Ladowanie Zawsze w okolicach 14. Czasami 14.4 czasami 13.9 itp.
Hmm masz AGM akumulator ? - to powinno byc 14,7
Przy AGM jest od 14,4V do 15,2V zależy od jego stanu naładowania ,włączonych odbiorników i temperatury itp.
W skrajnych przypadkach jest poniżej 14,4V
Jak kolega ma tak niskie napięcie ładowania to świadczyłoby o złym stanie aku lub problemie z alternatorem.
Podmieniłbym aku bezdyskusyjnie.
Nie wiadomo jaki aku ma zakodowany