Fotka na styling 4 z dzisiejszego dnia po zmianie kapci.
Zawieszenia przedniego jeszcze nie ruszałem. Zaczynam od wymiany poduszek pod silnikiem.
Znacie kogoś kto wyjmował z E32 long podsufitkę?
Da się wyjąć przez tylne drzwi nie uszkadzając konstrukcji chyba z włókna?
Każdy z kim do tej pory rozmawiałem boi się tego tematu.
Twierdzą, że da się wyjąć wyłącznie wyjmując tylną szybę.
Wisi mi materiał z tyłu i w szyberdachu.
Chciałbym zregenerować.
Pozdrawiam,
long750
![]()
Ja wyjmowalem przez tylne drzwi i da sie bez broblemu. Tylko trzeba delikatnie i najlepiej w dwie osoby zeby nie palamac.
Heh...ja też mam "spadochron" na podsufitce już od ładnych paru lat. Ale może już w tym roku uporam się z tym tematem...
Sufit powinien wyjść tylnymi drzwiami jak pisze kolega 750il. U mnie szybra na szczęście nie ma, więc będzie łatwiej.
A tak to wygląda mniej więcej w krótkiej E32 bez szybra:
http://bmwe32.masscom.net/johan/head...headliner.html
Ciekawe co tam w temacie 750iL
Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
lecz jest celem samym w sobie.
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/
Supermen,
Długo nie zaglądałem na forum. 750IL ma zimowy przestój w suchym miejscu parkingowym. Technicznie wszystko ogarnięte. W tym roku niewiele jeździłem, pali, jeździ bez zarzutu. Czeka dopieszczenie wnętrza (naprawa foteli a raczej wymiana linek bo oparcie nierówno się składa, podsufitka (kurtyna), i może kiedyś malowanie body. Spalanie: autostrada prędkość bez eko średnio 13,7 L. Przy spokojnej jeździe poza miastem średnia pomiędzy 10 a 11 L pokreślam spokojnej!
autostrada no limit ok 15,7. Jadać bardzo spokojnie po autostradzie zdażyło się że na odcinku 100km średnie spalanie wyszło 8,9L.