Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 43

Wątek: [mechanika] wyciek oleju... szukamy przyczyny

  1. #11
    7ka
    Gość
    na 90 % to chyba ten przewod nr 8 ktory idzie od chyba servotronika jest do wymiany

    http://de.bmwfans.info/original/E38/...2/ill-32_0694/

    z rysunku chyba to ta "pompa" to servotronik... a przewod ktory dociskany jest przez srube to chyba ta 19...

    lub przewod nr 5

  2. #12
    7ka
    Gość
    to bedzie chyba problem z przewodem od wspomagania... dzisiaj juz widze prawie dno pojemnika z olejem do wspomagania

    jade dzisiaj na podnosnik ;)

  3. #13
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,987
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Witam,

    to jest na pewno przewod od serwo, ten zawiniety w plaszczyk z aluminium.

    Bardzo czesta bolaczka w e38.

    Nowy waz to jakies 150 - 170 Euro.

    Wymienic mozna samemu, dostep tylko na podnosniku i z jakies 1,5 godziny zabawy.

    Ja zalozylem dorabiany przewod z moimi orginalnymi koncowkami, zrobi to kazdy warsztat ktoy zajmuje sie hydraulika dla aut ciezarowych - koszt ok. 10 Euro.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  4. #14
    Vip Vip
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    1,068
    BMW
    E38- 740D 1999r.p.
    Skąd
    62-872 Godziesze
    Też wymieniałem ten wąż. Chyba 300zł kosztował do DIESLA. I nareszcie spokój z cieknącym olejem :] A nieszczelny był właśnie na tym krótkim kawałku z osłonką z aluminium cholernik jeden :x

  5. #15
    7ka
    Gość
    no coz.. mialem zmienic opony o 14 i przy okazji zobaczyc co sie tam dzieje..

    niestety ten warsztat prowadzi polak..

    podchodzi do mnie i mowi ze dzisiaj nie ma czasu 8/

    w czwartek na 9 mam zapewnione miejsce :/

    jestem prawie pewien ze to cieknie z ukladu wspomagania... podczas jazdy juz mi pompa wyla i patrze oleju jest prawie nic... szybko kupilem ATF i wlalem.. cisza..

    ciezko powiedziec ktory to przewod jest do bani.. na moje oko to chyba tak jak sebe mowi,bo kapie chyba z niego na servotronik.. i dalej w str skrzyni..

  6. #16
    7ka
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Sebek
    Witam,

    to jest na pewno przewod od serwo, ten zawiniety w plaszczyk z aluminium.

    Bardzo czesta bolaczka w e38.
    wlasnie sie tam doczlapalem :razz: i sciagajac to sreberko waz jest z jakiegos materialu ... caly mokry olejem,przy polaczeniu z servem jest sruba ktore jaes cala mokra

    gdzies waz przepuszcza,olej plynie do sruby a dalej w str skrzyni

    =trzeba kupic ten waz i go wymienic ;)

  7. #17
    Vip Vip
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    992
    BMW
    brak
    Skąd
    Kwiatkowice
    Trafna diagnoza, miałem dokładnie to samo, wąż miał kilka mikropęknięć pod tą aluminiową osłoną i olej wylatywał na jej końcu, więc wyciek był stosunkowo trudny do zlokalizowania. Dla spokoju wymieniłem we wspomaganiu pozostałe trzy węże, chociaż właściwie ten w osłonce jest najbardziej narażony na uszkodzenie, bo pracuje pod ciśnieniem. Po wymianie - spokój, zero ubytku płynu i zero plam oleju.

  8. #18
    7ka
    Gość
    wkurza mnie to jak diabli

    chyba pod kiedy kreci sie kierownica wzrasta cisnienie i jak widac mokro..

    podnioslem na zabie i spojrzalem co jest od spodu...

    olej tylko po str kierowcy

    generalnie wszystko po lewej str zarzygane olejem :razz:




  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    156

    witam

    Ja miałem ten sam problem, że płyn ubywał od wspomagania i co jakis czas musiałem dolewać i co sie okazało ze ten wąż właśnie w osłonce przeciekał a po wymianie go poprostu miodzio ;)
    Deutsche Bank

  10. #20
    Vip Vip Awatar max mt
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,156
    BMW
    E38 735iA i E39 530d
    Skąd
    Koszalin
    Ze zdjęcia widać, że cieknie raczej z uszczelki tej śruby, ale może jest inaczej. 7ka może spróbuj wymienić te uszczelki miedziane. Powinny być używane tylko raz. Może ktoś już coś tam kombinował i nie wymienił tych uszczelek? :/
    ~~ черный бумер ~~
    Moje BMW - E38 735iA M62 i E39 530d M57
    EX - E30 316i, E34 525i, E32 730iA, E34 525TDS'A

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •