Zapewne tak tylko ja sam naprawiam sobie auto i części też mam o połowę taniej mnie nie ma kto kroić za naprawy dlatego dla mnie są małe koszta utrzymania
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 03-04-2017 o 17:49
pozdrawiam Bartek
Można wydać 1k jeśli auto więcej stoi niż jeździ. Jeden wyda 1k i jest ok a drugi 10k i też jest ok - zależy od podejścia do samochodu i ile km rocznie się nim przejeżdża.
Na moim przykładzie (M52) średnio 3k rocznie wychodzi jak na razie (taniej niż poprzednia meganka żony), więc nie taki diabeł straszny.
Ostatnio edytowane przez JanuszE38 ; 03-04-2017 o 18:19
No ale nie możesz zakładać tego, że auto będzie zadbane i bez żadnego wkładu mówiąc to komuś kto chce takie auto kupić. Po kupieniu i włożeniu w auto pewnej sumy możesz powiedzieć, że koszta są nie duże. Ale nie zaraz po zakupie. Jak miałem e39 2.0 benzyna to w 1000 PLN rocznie się nie mieściłem bo zawsze musiałem coś dopieścić, wymienić. Tak samo kupując e65. Bądź mądry i kup takie które nie wymaga 10 tys. PLN na start a to też chyba można wrzucić w roczne koszta i nawet jak rozłożysz na 5 lat użytkowania to na start masz 2 tysie.
Ostatnio edytowane przez ARIE(L) ; 03-04-2017 o 19:49
No tak wszystko zależy od stanu auta a najbardziej od stylu jazdy np moje stare e36 w 1.5roku zrobiłem nią 100tys. Km w ciągu tych kilometrów zrobiłem zawieszenie i raz klocki olej normalna sprawa miałem taką pracę że jeździłem swoim autem codziennie po 350/400km po dolnym śląsku a przy takiej pracy auto musi byś na tip top aż żałuję że ją sprzedałem może po prostu mam takie szczęście do kupowania aut poprzednie e38 kupiłem za 13 tys. Zrobiłem nią w rok 25tys km w naprawy może z 2tys i sprzedałem za 18tys. Ta co mam teraz też kupiłem za śmieszne pieniądze z niemiec z uszkodzona skrzynia tez juz zrobiłem 25tys.km i dopiero zrobiłem zawieszenie z przodu ogólnie od zakupu została wymieniona skrzynia oleje świece i teraz zawieszenie no i niestety cały przód bo miałem kolizje
No Panowie my tu gadu, gadu, a temat trochę zszedł na bok ;)
widział ktoś może bądź kojarzy którąś z tych sztuk? Ta z Wrocławia najparwdopodobniej w weekend będę oglądał, bo wcześniej nie dam rady. Podobno trochę rdzy jest, jakieś tam obtarcia, no ale technicznie niby bdb. Zobaczymy, jak będzie w ludzkim stanie to będą negocjacje cenowe ;)
A tą spod Poznania ktoś kojarzy, bądź rzuca mu się w oczy? Przyznam szczerze, że bardziej mi sie podoba, zwłaszcza kolorystycznie środek jak i z zewnątrz. Tylko ta poduszka pasażera dziwnie wygląda, taka zdeformowana...Może jest ktoś z okolic kto mógłby podjechać i ją dla mnie obejrzeć, oczywiście odwdzięczę się na paliwo i jakąś flaszeczkę :)
pozdro
Sam olej i filtry które wymienia się co rok to koło 600zl a za pozostałe 400zl przy E38 się nic nie zrobi chyba że na częściach ze szrotu. A zawieszenie, hamulce, silnik układ chłodzenia itp itd?
za strucla 730 bieda edyszyn 20 kola?? jaa
ale ceny poszly
to ja sprzedalem na mega wypasie 740d za 21, kontury, webasto, roelty, pilot do bram
chynba za tanio sprzedalem
co do exploatacji do 740d przez 10 lat wsadzilem z 30tysiecy, to nie duzo
bo do 750 w ciagu roku wladowalem tyle samo :)
Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 06-04-2017 o 11:30
Jeśli dalej szukasz i nie przeszkadza Tobie manual to wydaje mi się okazja:
https://www.facebook.com/pg/klasykag...08046956010416
Tylko raczej trzeba się spieszyc ;)
no i Wrocław