U mnie przeciekał korek w starej misce. Wymieniłem na Revanol z nową miską. Pół roku i znowu miska zaczęła lać na korku - z własnego doświadczenia poradzę Ci, żeby wspomóc się silikonem (bardzo polecam silikon Reinz - jest nieco twardszy, niż zwykły wysokotemperaturowy). Teksty, że to druciarstwo, to sranie w banie. Dzisiaj większość silników nie stosuje uszczelek, tylko uszczelniają w ten sposób. Dawniej Mercedes W124 również nie miał uszczelki miski olejowej, tylko wszystko szło na silikon. Raz to porządnie zrobisz i będziesz miał spokój na długi czas.
Profilaktycznie objedź silikonem również korek, żebyś nie miał takich przebojów jak ja.
Tylko dobrze przeczytaj - WLEWOWEGO - tego z boku skrzyni. ;)
Do skrzyni idzie 10l. Żeby zeszło więcej oleju trzeba odkręcić mechatronik, bo inaczej wyleci tylko 6l (ja niestety tak zrobiłem i później dowiedziałem się, że po odkręceniu mechatronika schodzi więcej). Przy okazji można wymienić zestaw serwisowy w mechatroniku. Prześledź sobie: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtop...?f=15&t=258553.