No to jak prowadzisz warsztat to masz warunki i czas. Ceny części też przystępne.
Silnik jest prosty, więc nie powinno Cię nic zaskoczyć.
No to jak prowadzisz warsztat to masz warunki i czas. Ceny części też przystępne.
Silnik jest prosty, więc nie powinno Cię nic zaskoczyć.
pozdrawiam Bartek
Mam nadzieje i ze glowice nie beda popekane, sruby nie pourywane w bloku oraz blok nie wypalony i cala operacja przebiegnie sprawnie. Ale to tylko moje pobozne zyczenia a znajac moje szczescie... ;) czytalem posty franco 750 i naprawde jestem zdziwiony tym co potrafi sie dziac w tym silniku biorac pod uwage ze nie jest wysilony...
Ostatnio edytowane przez pablooo24 ; 19-03-2017 o 11:10
Smiem twierdzic ze to swoja droga. Widzialem silniki ktore byly katowane na majsa, duzo batdziej wysilone, jezdzily bez plynu chlodniczego itd ale glowice wytrzymywaly. Nigdy tez nie widzialem urwanych srub glowicy lub wyktecinych. Gdy by to byl hednostkowy przypadek to moznaby stsierdzic ze ktos poskladal na starych srubach lub nie dokrecil wlasciwym momentem. Ale to zdarza sie dosyc czesto w m73 tak jak odkrecajace sie pompy oleju w v8