Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Wymiana uszczelek głowicy m73n

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    No to jak prowadzisz warsztat to masz warunki i czas. Ceny części też przystępne.

    Silnik jest prosty, więc nie powinno Cię nic zaskoczyć.
    pozdrawiam Bartek

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    155
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    olkusz
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    No to jak prowadzisz warsztat to masz warunki i czas. Ceny części też przystępne.

    Silnik jest prosty, więc nie powinno Cię nic zaskoczyć.
    Mam nadzieje i ze glowice nie beda popekane, sruby nie pourywane w bloku oraz blok nie wypalony i cala operacja przebiegnie sprawnie. Ale to tylko moje pobozne zyczenia a znajac moje szczescie... ;) czytalem posty franco 750 i naprawde jestem zdziwiony tym co potrafi sie dziac w tym silniku biorac pod uwage ze nie jest wysilony...
    Ostatnio edytowane przez pablooo24 ; 19-03-2017 o 11:10

  3. #3
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez pablooo24 Zobacz posta
    Mam nadziejenze glowice nie beda popekane, sruby nie pourywane w bloku oraz blok nie wypalony i cala operacja przebiegniensprawnie. Ale to.tylko moje pobozne zyczenia a znajac moje szczescie... ;) czytalem posty franco 750 i naprawde jestem zdxiwiony tym co potrafi sie dziac w tym silniku biorac pod uwage ze nie jest wysilony...
    bo to nie wina silnika, tylko użytkownika
    pozdrawiam Bartek

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    155
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    olkusz
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    bo to nie wina silnika, tylko użytkownika
    Smiem twierdzic ze to swoja droga. Widzialem silniki ktore byly katowane na majsa, duzo batdziej wysilone, jezdzily bez plynu chlodniczego itd ale glowice wytrzymywaly. Nigdy tez nie widzialem urwanych srub glowicy lub wyktecinych. Gdy by to byl hednostkowy przypadek to moznaby stsierdzic ze ktos poskladal na starych srubach lub nie dokrecil wlasciwym momentem. Ale to zdarza sie dosyc czesto w m73 tak jak odkrecajace sie pompy oleju w v8

Podobne wątki

  1. [silnik] Wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów BMW e38 750 v12
    Przez paris16 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 15-05-2018, 23:18
  2. [silnik] Wymiana węży odpowietrzającyh układ chłodzenia w silniku M73N
    Przez _gucio_ w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-01-2017, 05:26
  3. [silnik] Wymiana pompy wody m73n
    Przez Rafi84 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-08-2015, 20:42
  4. vanosy po wymianie uszczelek na głowicy
    Przez Zajefajny w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 02-06-2013, 21:47
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-07-2009, 11:24

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •