Witaj, posiadam osobiście m62b35 a mój kolega m62tub35. Więc może dołożę swoje 3 grosze.
1. 5hp24 występuje w obu wersjach.
2. Z wazniejszych rzeczy to alternator chłodzony cieczą, vanos i trochę więcej elektroniki http://7er.pl/showthread.php/24146-R...em-m62tu-a-m62
3. Dynamika jest podobna roznica to 3 KM na korzyść TU, spalanie w Tu również jest niższe przynajmniej tak jest u mojego kolegi.
4. Tak, kosztowna sprawa do naprawy w porównaniu do zwykłego alternatora.
5. Loteria. W zależności w jakim stanie kupisz, po tylu latach wszystko może się nieoczekiwanie rozpaść i cżyć nowszy silnik tym drodzy w utrzymaniu.
6. Podobnie jak z punktem 5, jak dbasz tak masz. Wiele czynnikow na to wpływa. Wiele e38 gnije najpierw na rantach drzwi, nadkoli i tylna klapa nad tablica rejestracyjna. Na pewno jest kilka egzemplarzy bez grama rdzy ale są to pojedyncze jednostki które są bardzo zadbane. 20 lat robi swoje.
7. Tego nie wiem czy po lifcie ma lepiej zabezpieczony bak, wiem że wiele przypadków rozszczelnienia baku to awaria odpowietrzenia np zatkany filtr weglowy baku który rozszczelnia wszystko.




Odpowiedz z cytatem
