Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 62

Wątek: Tysiące pytań bez odpowiedzi - M62 a M62TU.

  1. #41
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,527
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Cytat Zamieszczone przez sebastian735 Zobacz posta
    to teraz pytanie dlaczego kupiliscie sobie V8 skoro silnik
    Ja szukałem 2.8, to że wziąłem M60B30 to tylko dlatego że była niedaleko, skrzynia chodziła bez zarzutu i miała dokładnie taki środek jak chciałem. Sam silnik v8 tej pojemności (3.0 i 3.5) uważam za bezsens

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość

    Post

    Cytat Zamieszczone przez sebastian735 Zobacz posta
    Najlepsze w tym temacie jest to że wszyscy co polecają silnik 2.8 mają silniki V 8 to teraz pytanie dlaczego kupiliscie sobie V8 skoro silnik 2.8 jest najlepszy
    Nie wiesz dlaczego? Ano dlatego, że pytający z góry uprzedził, że nie ma parcia ani na dźwięk ani na moc. W takim wypadku śmiało można polecić mu silnik m52.
    Ja kupiłem V8 bo chciałem V8 i tyle. Chciałem 4.4 ale że wszystkie które oglądałem "nie jechały" i znudziło mnie już szukanie dlatego kupiłem 3.5 w pełni sił.
    Cytat Zamieszczone przez darekbb Zobacz posta
    Sam silnik v8 tej pojemności (3.0 i 3.5) uważam za bezsens
    Może jednak nie do końca, bo 3.5 jedzie już jako tako od dołu, szczególnie z vanosem, w przeciwieństwie do 3.0
    Ostatnio edytowane przez xedossfm ; 02-03-2017 o 19:07

  3. #43
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,300
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez sebastian735 Zobacz posta
    Najlepsze w tym temacie jest to że wszyscy co polecają silnik 2.8 mają silniki V 8 to teraz pytanie dlaczego kupiliscie sobie V8 skoro silnik 2.8 jest najlepszy dla e38 zrozumiał bym gdyby polecali ten silnik osoby które taki mają a o golenie Temat ten jest z zapytaniem M62 a M62TU!!!! A spalanie zależy od stylu jazdy i najważniejsze stanu i kondycji silnika
    Polecamy 2.8, bo kolega pytał o wybór pomiędzy 3.5 a 2.8, a w dodatku napisał że koszty serwisu są ważnym czynnikiem mającym wpływ na wybór, więc co Twoim zdaniem mamy mu polecić? Sam jeśli miałbym teraz kupować dupowóz (a E32 sobie zostawić na weekendy) to również wybrałbym 2.8. Do jazdy po mieście, dojazdy do pracy i do sklepu po bułki nie potrzebują tysiąca koni ani brzmienia V8.

  4. #44
    Początkujący Użytkownik Awatar marcin1981m
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    30
    BMW
    728 e38
    Skąd
    częstochowa
    Polecam zdrowe 728 przedlift. Nawet jeśli będziesz musiał na starcie zrobić uszczelkę głowicy, odmę, paski, rozrząd to nie zabije Cię to finansowo. Sam przeszedłem przygodę z 728 z '97 i jak trafisz to będziesz zadowolony. Szukaj raczej auta z całą, nie bitą budą, reszta jest do ogarnięcia bo napęd to e36 i e39. V8 to już więcej cylindrów, dwie głowice, więcej świec itp. Blacha jest lepsza w przedlifcie, miałem robione dolne ranty drzwi razem z wymianą uszczelek, listew i zaprawki; nawet tam gdzie było grubiej szpachli to nic nie wylazło. Blacharz powiedział, że przynajmniej ruda była jako nalot a nie wżery jak w MB czy poliftowych BMW, także trzymaj się przedliftowych (podobnie jak z poliftowymi e46 czy e39). Bak chyba tak samo polifty i przedlifty. Skrzynia 5hp18 jest prosta i ciężko ją zajechać z tym silnikiem. Ja bym gazu nie zakładał chyba, że dużo jeździsz ale kto już e38 jeździ na co dzień... :-)
    PS: mam bez lpg, spalanie wg. komputera w mieście... 11.5-11.8 l i nie jeżdżę emerycko :-)
    Ostatnio edytowane przez marcin1981m ; 02-03-2017 o 19:41

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość
    Akurat w tym silniku bardzo łatwo jest dobrze wystroić LPG. Nawet stare Stag 300-6 doskonale działają w tym przypadku.

  6. #46
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez marcin1981m;
    ale kto już e38 jeździ na co dzień... :-)
    Ja :-) i to V12
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 03-03-2017 o 08:01

  7. #47
    Początkujący Użytkownik Awatar niedzwiedz78
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    48
    BMW
    Bmw e38 750
    Skąd
    wrocław
    podepnę sie i w e38 tylko v12

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JustBringIt#
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    443
    BMW
    E38 728iA 99'
    Skąd
    OP
    No właśnie sęk w tym, że szukam E38 do jazdy na co dzień i chyba jednak 2.8 zostanie.

    Pamiętam jak kupowałem E39, szukałem eko więc patrzyłem na 2.0, ewentualnie 2.5 M52TU - przejechałem się m52b20 i b52tub20 - powiedziałem - nie ma szans, to ledwo odjeżdża z parkingu, więc poszedłem dalej "a może 528i ?". No i szukam szukam... ale w tej cenie (10-12 tys.) 528 wyglądało jak dom o poranku po grubej imprezie ;/. Zacząłem się przyglądać 523i bo jak się okazało - ludzie najczęściej biorą albo 2.8 albo 2.0 i te 2.5 są w znacznie lepszym stanie niż reszta (no może nie wszystkie xD) no i udało się fartem trafić coś takiego 523iA w wyposażeniu bogatszym niż nie jedna 540i.

    Niestety strasznie przywiązuję wagę do oryginału (wybrzydzam) i jak widzę takie E38 728i nawet w ekstra stanie ale z felgami 19 cali albo zmienionymi światłami, jakieś pseudo (X)Zenony to choćby było super autem już się boję z racji tego, że w tamtej e39 w briefie były 18-stki wpisane i 17-stki (8j przód i 8.5j albo 9j tył styling 32) wynik tego był taki - przekładnia do regeneracji, drążki kierownicze (kompletne), amortyzatory wylane, tuleje belki z tyłu i coś tam jeszcze na start było do zrobienia mimo, że auto miało 240 -250 tys. km oryginalnego przebiegu.

    W 735iA kij z tym spalaniem - ale z tego co widzę koszta serwisu i CZĘSTOTLIWOŚĆ napraw (tu chodziło mi o te x3) są nie wymierne do 728i.

    PS. moja E39 sedan z tym wyposażeniem + LPG ważyła jakieś 1800kg i miała 170km w AUTOMACIE - do poruszania się po mieście była spoko, podejrzewam nawet, że katalizator był delikatnie przypchany a i tak dało radę wyprzedzić coś tam (tyle ile ja wyprzedzam to starczyło )

    Kończąc temat - wybór padł na M52B28 EWENTUALNIE M52TUB28.

    PYTANIE - czy procedura dołożenia elektrycznych foteli jest skomplikowana ? Ponieważ zależy mi na tym (ultra wkur**ia mnie ten zwykły w e36) a nie chcę ograniczać wyszukiwania tylko do tych już z elektrycznymi, więc jak ?

    PYTANIE NR. 2 Czy DSC III warte jest coś ? Czy jest duża różnica między ASC a DSC tak w rzeczywistości ?

    3. Czy lampy po liftowe są "lepsze" pod jakimś względem np. widoczności od przed liftu ?

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sebastian735
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    375
    BMW
    e38 735il
    Skąd
    wrocław
    Z fotelami nie ma problemu ale zanim co kół wiek kupisz oglądnięcia sobie 728 i dla kompromisu 735 b35 nie jest tak awaryjne jak b44

  10. #50
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,300
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    1. Fotele ważne żeby miały takie kostki jak masz w aucie wiązkę, bo kostki były przedlift i polift.

    2. Nie wiem, nie znam się.

    3. Są chyba nawet gorsze, bo dobrych zamienników brak, a cena w ASO przyprawia o zawał. Natomiast szkła przedliftowe są dostępne od Boscha bez problemu.

Podobne wątki

  1. [E32] E32 z otomoto za 3 tysiące - 735 z gazem
    Przez Pawlogw w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-06-2013, 16:21

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •