Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 47 z 47

Wątek: Zniszczona powierzchnia cylindra - proszę o opinie.

  1. #41
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,982
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Powracając do mojego przypadku dostałem odpowiedz od rzeczoznawcy / konstruktora silników któremu dosłałem zdjęcia.

    Stwierdził jednoznacznie:

    "obraz na przesłanych zdjęciach jest typowym wręcz książkowym€ obrazem zacierania się tłoka w cylindrze na skutek przegrzania.
    Nie znajduję żadnych śladów €žobcego materiału€."
    Ostatnio edytowane przez Sebek ; 27-02-2017 o 13:08
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  2. #42
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Więc jak pisałem.To realne jest jak naj.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  3. #43
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    4
    BMW
    E-65 745
    Skąd
    Strzelce Op.
    Witaj Sebek. Objawy jak 6 cylinder wypadanie zapłonów porysowania, jak w moim przypadku. Jesli aktualne napisz opisze szerzej

  4. #44
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,982
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Nadal aktualne.

    Jeżeli możesz to opisz więcej co było powodem lub podaj swój numer telefonu na PW.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  5. #45
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    uboga mieszanka, wieksza temperatura, zerwanie filmu olejowego ot cała przyczyna

  6. #46
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    4
    BMW
    E-65 745
    Skąd
    Strzelce Op.
    Historia długa i nadal nie zakończona, więc opiszę tylko to co dotyczy twojego przypadku reszta w OT. Auta kopciło strasznie aż wstyd było jezdzić wszyscy ''specjalisci'' typowali uszczelniacze mimo podania im pomiarów ciśnienia w cylindrach. I tak na sucho 6-ty cy. 12 reszta 14-14.5 na mokro 6-ty 12 reszta 16.-18. Uszczelniacze wymienione bez sciagania głowic auto kopci dalej. Wyciągnięty silnik rozebrany, na szóstym tłoku brak 1 piersćienia tłok i blok porysowany podobnie jak na zdjęciach które zamiescił Bezi,pozostałe 7 cylindrów bez rys. Blok zawieziony do fachowca, po pomiarach okazało się że żaden z otworów w bloku nie jest tak okrągły jak być powinien
    Blok nie wygląda na przegrzany kolor prawidłowy, żadnych pęknienć ani ubytków. Jesli twój tłok wygląda jak u Bezi sądzę że przyczyną mogą być pierscienie ,swieca itp.

  7. #47
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2015
    Posty
    87
    BMW
    745i
    Skąd
    Bukownica
    Ja w zakupionej rok temu 745i miałem też wypadanie zapłonu 6 cylindra. Po zdjęciu miski olejowej,smar a nie olej,kawałki napinacza ułamanego. Także rysy na tym nieszczęsnym cylindrze. Po drodze mechanik zauważył padnięty,ciągle otwarty delikatnie termostat. Dodatkowo stopieniu uległ katalizator od strony pasażera. Mechanik wraz ze znajomym gazownikiem wysnuł taką teorię .
    Niedomknięty termostat powodował brak prawidłowego rozgrzania silnika - mieszanka była zbyt bogata w paliwo bo silnik podawał go więcej aby dogrzać motor. Spaliny przez niedopalone paliwo stopniowo zaczęły zapychać a w ostateczności stapiać katalizator. Katalizator po stopieniu zablokował usuwanie spalin z komory,co skutkowało przedostawaniem się spalin do cylindra,dołu silnika. Do tego dołożyła się pewnie spóźniona bądź olewana wymiana oleju ( słyszałem że jak niemec wie że z autem coś się dzieje to już ma w głębokim poważaniu jakikolwiek serwis). Przez te wszystkie czynniki jest możliwe że tłok się klinował i zarysował rantem gładź cylindra.
    Czy ta diagnoza była pewna ? Nie wiem, ale wydaje mi się że bardzo prawdopodobna i trafna(moim zdaniem - entuzjasty głębiej interesującego się mechaniką samochodową )
    Lekarstwem okazała się wymiana motoru na używany z gwarancją o przebiegu 167 tyś km. Jak dotąd zero problemów prócz lekkiego apetytu na olej . i Wachę :P

Podobne wątki

  1. [E38] e38 740i proszę o opinie
    Przez heyu w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 26-02-2015, 09:39
  2. [E32] E32 - Proszę o opinie
    Przez rymeq w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-03-2013, 11:25
  3. [E65/66] proszę o opinie e65
    Przez lukasz7 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 17:27
  4. [E38] proszę o opinie
    Przez warzo w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 13:54
  5. [E38] Proszę o opinie
    Przez BLACHA w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-02-2012, 19:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •