Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 47

Wątek: Zniszczona powierzchnia cylindra - proszę o opinie.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2014
    Posty
    214
    BMW
    e38 M62B44 98r.
    Skąd
    Wołów
    Ja u siebie w e38 miałem podobny przypadek, był u mnie uszkodzony cylinder 8 tyle że w dużo większym stopniu niż na tych zdjęciach. Powodem był stary pierścień olejowy który przepuszczał za dużo oleju i zbierał się nagar pod pierścieniami. Tylko u mnie kompresja nadal była. Słaba bo słaba ale auto paliło na ten cylinder i pierścienie nie popękały ale pięknie się "dotarły" do cylindra. Ignorancja ludzi co do stanu auta nie zna granic.

  2. #2
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Tak patrzę na to zdjecie i czy przypadkiem zawór ssący nie jest uszczerbany? Przy swiecy nie było nic grzebane? Jak by tulejka była wystawiona

  3. #3
    Vip Vip Awatar melas
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    279
    BMW
    CharlestizOB
    Skąd
    WrzeÂśnia
    Cokolwiek by wpadło to momentalnie by się uklepało i odcisnął by ślady na denku i w głowicy. Miałem taki przypadek w 1.8 pasacie zassało mi podkładkę i uklepała się ale pukało cały czas. Także w twoim przypadku albo olej do kitu albo przegrzany silnik lub zapieczone pierścienie w tej chwili na pewno, jak już niema komprechy

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tommo
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    328
    BMW
    TTRS 438 KM i 617 Nm Lex RX450h
    Skąd
    Nowe Miasto nad Pilicą

    Post

    Po naszej naprawie klient zaczął narzekać na wypadanie zapłonów.

    Czy to było bezpośrednio po naprawie, czy po pewnym czasie?

  5. #5
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,982
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Ten silnik już przed naprawa uszczelniaczy miał problemy.

    Po pierwszej wizycie (wymiana rury chłodzenia) już zauważyliśmy wyskoki lecz po sprawdzeniu cewek stojących w oleju wsadzeniu kilku używek sytuacja się poprawiła.

    Po drugiej wizycie (uszczelniacze, nowe fajki świec itd.) silnik odpalił i pracował normalnie klient dal znać z trasy ze znów są wyskoki twierdząc ze są mocniejsze niż były.

    Po dotarciu do domu cylinder 3 i 6 wskazał na inpie ten problem.

    W międzyczasie był problem z odpaleniem auta ...

    Samochód w końcu trafił do innego warsztatu który zakomunikował klientowi ze nam wpadło coś do cylindra i od tej pory niemający pojęcia technicznego pacjent trzyma się tej wersji.

    Nie mamy możliwości dotrzeć do tego silnika - otrzymałem tylko zdjęcia.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tommo
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    328
    BMW
    TTRS 438 KM i 617 Nm Lex RX450h
    Skąd
    Nowe Miasto nad Pilicą
    A czy przed wymianą uszczelniaczy na etapie diagnostyki, sprawdzaliście kompresję silnika?

  7. #7
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław

    Post

    Wyjdzie, że "mądry Polak po szkodzie", ale może robienie inspekcji cylindrów, przez otwory świec, podczas wymiany uszczelniaczy, nie byłoby głupim pomysłem? Taki dupochron, bo teraz to faktycznie sprawa się może niebezpiecznie rozpędzić w złym kierunku.

  8. #8
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,982
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Przy każdym aucie klienta jest robiona wstępna kontrola, odczyt błędów, jazda próbna itd. lecz wszystkiego nieda się zrobić.

    W tym przypadku pływające w oleju wszystkie cewki i świece były głównym podejrzanym jeżeli chodzi o nierówną prace silnika.


    Kwestia roszczeń i wstępnych oględzin nie jest tutaj tematem.


    Chodzi bardziej o to czy stan tego cylindra, tłoka i zaworów ze zdjęć może wskazywać na to ze coś do niego wpadło i spowodowało brak kompresji i wypadanie zapłonów.

    Według mnie nie ale chciałem zasięgnąć Waszej opinii.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  9. #9
    BMW RuLeZ Mod Awatar Bezi
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    5,299
    BMW
    BMW G11 740xD , BMW e46 325CI Cabrio
    Skąd
    Wrocek City


    To są zdjęcia tłoka z Cayenne Turbo 2006r przebieg 50 000km . Urwanie 1mm kawałek elektrody ze świecy.
    Przeszedłem naprawę ...
    Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

  10. #10
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    nic nie wpadło, przegrzany cylinder i tyle,

Podobne wątki

  1. [E38] e38 740i proszę o opinie
    Przez heyu w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 26-02-2015, 09:39
  2. [E32] E32 - Proszę o opinie
    Przez rymeq w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-03-2013, 11:25
  3. [E65/66] proszę o opinie e65
    Przez lukasz7 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 17:27
  4. [E38] proszę o opinie
    Przez warzo w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 13:54
  5. [E38] Proszę o opinie
    Przez BLACHA w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-02-2012, 19:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •