Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: Steptronic na kierownicy

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    A ja czesto tego używałem,szczególnie jak w trasie trzeba było dynamicznie coś powyprzedzać.Zapinalem powiedzmy jakiś bieg i przy 3-3,5tyś obr. mogłem wystrzelić zza auta które miałem wyprzedzić.Mialem pewność że skrzynia nie pomiesza z redukcjami przy mocnym wciskaniu gazu.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Ja używam tak samo jak Jaro5 i wtedy steptronik bardzo się przydaje :)

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
    A ja czesto tego używałem,szczególnie jak w trasie trzeba było dynamicznie coś powyprzedzać.Zapinalem powiedzmy jakiś bieg i przy 3-3,5tyś obr. mogłem wystrzelić zza auta które miałem wyprzedzić.Mialem pewność że skrzynia nie pomiesza z redukcjami przy mocnym wciskaniu gazu.

    Cytat Zamieszczone przez prezE32s Zobacz posta
    Ja używam tak samo jak Jaro5 i wtedy steptronik bardzo się przydaje :)

    Potwierdzam! Robie tak samo.

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    34
    BMW
    730D E65
    Skąd
    Katowice

    Post

    Również stosuję to na długich trasach czy autostradach. Wolę jak samochód przyspiesza na biegu na którym jest a nie trochę mocniej gazu a on już o bieg albo dwa w dół.

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    A ja nie używam tego wcale. Używam co najwyżej opcji "SPORT" ale też rzadko a nawet bardzo rzadko.
    Lubię po prostu nie musieć wykonywać dodatkowych czynności. Taki już leń ze mnie

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1

    Post

    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    A ja nie używam tego wcale. Używam co najwyżej opcji "SPORT" ale też rzadko a nawet bardzo rzadko.
    Lubię po prostu nie musieć wykonywać dodatkowych czynności. Taki już leń ze mnie
    Dla mnie opcja sport w tym aucie to nieporozumienie.. Fajnie ze od razu redukuje 1 bieg w dol ale po cholere ciagnie na maksymalne obroty?
    Kiedys mierzylem przyspieszenie w trybie zwyklym i w trybie sport.. Tryb sport byl o ponad 1s gorszy do 100km/h.. Wiec nie rozumiem po co krecic silnik na takie obroty nie majac z tego zyskow? Moim zdaniem tryb "sport" powinien byc tak zaprojektowany aby wykorzystac w 100% moment i moc silnika dla uzyskania lepszego przyspieszenia.. Chyba ze z moim autem jest cos nie tak i zle rozumuje..?
    Ostatnio edytowane przez charzun ; 31-01-2017 o 06:36

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina

    Post

    Dlatego te przyciski pozwalają zmieniać w miarę biegi tak jak kierownik chce a nie jak elektronika, która nawet w trybie sport potrafi pomieszać :D
    U mnie opóźnienie jest też, ale idzie to wkalkulować w czasie jazdy i da się z tym na serio fajnie jechać - początki są trudne z tymi przyciskami - śmiać mi się chce bo na początku mi się mocno te przyciski myliły...

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Nie wiem. U mnie ten silnik poprostu pięknie pracuje na sport. Auto jest żwawe wręcz narowiste. Ciągnie do końca.
    Obroty tak wysokie bo to auto uzyskuje pełną moc dopiero przy 6100 obrotów

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  9. #9
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez laso Zobacz posta
    Nie wiem. U mnie ten silnik poprostu pięknie pracuje na sport. Auto jest żwawe wręcz narowiste. Ciągnie do końca.
    Obroty tak wysokie bo to auto uzyskuje pełną moc dopiero przy 6100 obrotów

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
    U mnie to samo. Nawet przy 180-190km/h dam lekko nogę na gaz i od razu czuć, że zaczyna ciągnąć.

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Zeby wykorzystać najlepiej moc silnika to nie znaczy ze trzeba go krecic ma maks obroty.. Zauwaz ze największy moment ma przy 3600obr wiec zmiana biegu powinna nastąpić tak zeby następny bieg ciągnął właśnie od tych 3600obr.

Podobne wątki

  1. 5hp30 steptronic bmw e38 750
    Przez pablooo24 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 07-06-2016, 14:48
  2. E32 i Steptronic
    Przez ninja-5 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-03-2011, 17:18

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •