No cóż poruszyłeś temat. Muszę zabrać głos. A więc w kwestii wtrysków benzyny naprawdę niema co się wielce zagłębiać w pomiary. Naprawdę dwa najważniejsze parametry to ciśnienie paliwa na listwie, i drugi to czas i kształt impulsu na wtrysku, czas w granicach 3,5ms i impuls masowy o kształcie prostokąta, jest wiele wtrysków do porównania i wszystkie muszą być identyczne. Każda nie prawidłowość w impedancji cewki jest momentalnie wychwytywana przez ECU także niema sensu inwestować w przyrządy do pomiaru cewek, jedynie do czego można się przyczepić to jakoś rozpylania ale niestety to jest nie do zmierzenia tylko naocznie do sprawdzenia. Doświadczenia z autopsji 90% przypadków kaszlenia duszenia się silnika za niskie ciśnienie paliwa pozostałe przypadki to 10% po wskazaniu przez diagnozę uszkodzonego wtrysku lub grupy. To chyba wszystko Pozdr.




Odpowiedz z cytatem