Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 79

Wątek: Sondy za katalizatorem

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar niestepne
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    775
    BMW
    e38 728i było jest e53 4.4 i e65 3.6
    Skąd
    Mława
    Problem porannego odpalania rozwiązany a mianowicie wstyd się przyznać jak auto kupiłem zmieniłem świece na NGK (tak mi doradzono) aż w końcu ktoś z innego forum doradził mi żebym świece Beru założył i założyłem problem z odpalaniem porannym jak ręką odjął,i jakoś tak mam wrażenie auto żwawiej na obroty wchodzi.

  2. #32
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław

    Post

    Dziwne, bo ja z kolei słyszałem żeby właśnie NGK zakładać. Sam od półtora roku mam "NGK V-Lline 30 High Power BKR6EQUP". A jakie Ty NGK miałeś?

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar niestepne
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    775
    BMW
    e38 728i było jest e53 4.4 i e65 3.6
    Skąd
    Mława
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Dziwne, bo ja z kolei słyszałem żeby właśnie NGK zakładać. Sam od półtora roku mam "NGK V-Lline 30 High Power BKR6EQUP". A jakie Ty NGK miałeś?
    Właśnie takie same miałem może jakieś wybrakowane mi się trafiły bo nie wiam jak to inaczej wytłumaczyć

    Może a nawet na pewno mój motor w dużo gorszej kondycji i inaczej na tych świecach chodzi..
    Chyba że po tygodniu znów bedzie cyrk ale to wtedy wystawiam na licytację na allegro niech ją Mietki albo inni handlarze zabierają.
    Ostatnio edytowane przez niestepne ; 06-02-2017 o 22:18

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Szkoda ,ze taka decyzja ale sam widzisz jak ciężko fajne e65 kupić. Dobrze ,że tata miał szczęście i to jeszcze w mniejszej kasie. To była okazja.
    N62 bez urazy ale to fajny silnik (BYŁ) jak był nowy. Potem z latami i kolejnymi kilometrami traci człowiek przez niego radość z jazdy a zyskuje dużo stresów ,nerwów i kosztów.
    Są niejednokrotnie naprawdę ciężkie przypadki z tym motorem do rozwiązania. Nie jeden przez niego już osiwiał :)

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik Awatar niestepne
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    775
    BMW
    e38 728i było jest e53 4.4 i e65 3.6
    Skąd
    Mława
    Miro spokojnie może się wystraszy i zacznie chodzić jak należy...

  6. #36
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    27
    BMW
    e65 750i
    Skąd
    Dźwirzyno
    Witam,

    mam podobny problem, a mianowicie wypadanie zapłonów tylko z rana. Po odpaleniu samochodu obroty spadają do ok 1100 i już czuć drganie silnika, gdy obroty spadają do 600 trzęsie się cała buda obroty trochę falują i po 10-15 sekundach zaczyna migać check na żółto a także pokazuje się błąd ( error sam znika po jakiejś chwili i obroty jak i drgania się normują). Samego check i błędu mogę uniknąć gdy obroty spadną do 600 to na 5-10 sek dodaję lekko gazu i trzymam tak, po tym obrotu trzyma sztywno na 550-600 bez żadnych drgań. Wymieniłem przepływomierz, uszczelniłem cały silnik bo było sito, najpierw błąd pokazywało na 1,2 cylindrze i wielu. Żadnego błędu poza tym. Wymieniłem cewki ( na Magneti Marelli ) i świece ( NGK IR IZFR6H11) na tych cylindrach i nadal to samo, błąd przeskoczył na 4-8. Więc wymieniłem świece na większości (1-4 i 7,8 ) cylindrów i się zatrzymałem bo błąd nadal występuje, niedawno znowu przeskoczyło na 1 cylinder i 7. Nie wiem czy się pchać w wymianę wszystkich cewek. Jednocześnie wydaje mi się, że są z 2005 roku czyli z daty produkcji mojego BMW ( e65 750i 4.8 l 2005r) a tak na marginesie przepływomierz był z 2005 roku. Poza wypadaniem zapłonów czuć wibracje silnika przy obrotach 1100-1500 a najmocniej przy tych wyższych. Oddałem samochód do gazownika ponieważ mam gaz z przebiegiem 5000 km, podejrzewałem rozjechane mapy a kasowanie adaptacji silnika w ista d a także odłączenie aku na noc nic nie pomogła. Gazmajster ( także posiada prywatnie dwa BMW i komputer do nich ) stwierdził stare błędy mieszanki na biegu jałowym, a także już aktualną zbyt bogatą mieszankę na niskich obrotach. Po korekcji do ustawień "fabrycznych" silnik chodzi lepiej, tzn. wcześniej z wydechu leciało duuuużo białego dymu, nie od oleju, a na parę wodną to nie wyglądało, bo dość długo się ten dym utrzymywał i było słychać dopalanie się paliwa w wydechu, teraz po korekcji już tego nie ma, ale niestety poranne wypadanie zapłonów nadal jest. Od tego momentu jeżdżę na PB tj 5 dni. Test w ista d rough running na wszystkich cylindrach wygląda dobrze tzn. wszystko jest bliskie zera w przedziale -0,25 do 0,25. Test dźwigni pośrednich zrobiłem ale już po przejechaniu 20 km i poczekaniu aż silnik wystygnie, przy teście temp silnika wynosiła 20 stopni a same wskazania były bliskie zeru. Postaram się zrobić ten test rano ale nie mam teraz czasu. Kolejnym dziwnym objawem jest szarpanie tzn. już po odpaleniu i unormowaniu silnika po wrzuceniu D i delikatnym dodaniu gazu przy obrotach ok 1000-1200 samochód skacze jak "żabka". Efekt trzyma się z jakieś 2 min aż silnik się lekko nie nagrzeje. Spalanie to 18-19 l. w cyklu powiedzmy mieszanym. Mam 15 km do pracy i trochę jazdy po mieście. Olej lany przez poprzedniego właściciela to Castrol 5w30 i taki dolewałem co jakiś czas przed uszczelnieniem silnika. Macie jakieś propozycję?

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Czy mapa benzyny była ponownie wczytywania? Ile czasu? Mi kolegą z forum podpowiedział o mapach i się poprawiło. Zbierałem mapy w programie do gazu dopiero później przelaczylem na gaz. Wypadanie zapłonie miałem po zakupie czyli 2 lata temu. Od roku nie mam z tym problemu. Temp gazu podniesiona na 40c. Cewki musza być dobrze dopchniete do świec. spróbuj tez zdjąć obudowy plastikowe z góry i pojeździć. Wiele osób pisze o wytartych walkach a u mnie wina był gaz plus niechlujnie podopychane cewki

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar niestepne
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    775
    BMW
    e38 728i było jest e53 4.4 i e65 3.6
    Skąd
    Mława
    Cytat Zamieszczone przez laso Zobacz posta
    Czy mapa benzyny była ponownie wczytywania? Ile czasu? Mi kolegą z forum podpowiedział o mapach i się poprawiło. Zbierałem mapy w programie do gazu dopiero później przelaczylem na gaz. Wypadanie zapłonie miałem po zakupie czyli 2 lata temu. Od roku nie mam z tym problemu. Temp gazu podniesiona na 40c. Cewki musza być dobrze dopchniete do świec. spróbuj tez zdjąć obudowy plastikowe z góry i pojeździć. Wiele osób pisze o wytartych walkach a u mnie wina był gaz plus niechlujnie podopychane cewki

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
    Z tymi cewkami to laso ma rację mi też nie dopchnęli n 7 cylindrze i było telepanie odmy zmieniałeś? W moim przypadku silnik dużo lepiej pracuje.

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Domu można obejrzeć czy nie popękane gumy

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

    Odmy

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka


    Edytuj posty!!!
    Ostatnio edytowane przez Anatol ; 12-02-2017 o 01:10

  10. #40
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    27
    BMW
    e65 750i
    Skąd
    Dźwirzyno
    Ustawienia gazu były z bardzo mocnym naciskiem na lpg. Z tego co mówił mi gazownik. Temperatura była 20 stopni, zostało to zmienione na 30, gaz bardzo szybko się przełączał, co też gazmajster zmienił, wszystko było ustawione na jak najmniejsze zużycie paliwa. Po rozgrzaniu nawet odpalał na gazie. Teraz mam dotryski i ustawione tak jak powinno. Koledzy @laso @niestepne macie na myśli odmy te "czerwone/pomarańczowe" w plastikowych pokrywach zaworów? Jak tak to mechanik mówił że są całe, sam nie sprawdzałem ale sprawdzę. @laso nie do końca wiem o co Ci chodzi. Na pb jeżdżę 5 dni, instalacja gazowa jest podłączona. Gazownik bawił się samochodem może z godzinę. Co do cewek jutro postaram się odkręcić wszystkie i pozdejmować plastiki ( chodzi Ci kolego @laso o te górne plastik wraz z "klipsem" do mocowania kabla?)

    Edit:
    Nie jestem też pewny mocy tego BMW, niby urywa du...pę, przesiadłem się z w220 5.0 300KM, ale brat ma teraz 3.5 l w221 i na prostej niby go odstawiam ale nie tak jak bym się spodziewał. A różnica to 100 KM.
    Ostatnio edytowane przez baq172 ; 11-02-2017 o 21:36

Podobne wątki

  1. [silnik] Błąd związany z katalizatorem?!
    Przez Stano w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 09-10-2015, 18:20
  2. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 23-12-2011, 13:43

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •