Przeczytałem cały wątek. Trochę dziwna sprawa. Zaraz pół elektroniki z wyposażenia zostanie zaangażowane w problem, ale tak błaha sprawa jak "mam małe zwarcie" jest kompletnie ignorowana. Może to "małe zwarcie" Ci w końcu usmażyło to i owo? Ten błąd "CAN low, phisicalischer busfehler" w wolnym tłumaczeniu oznacza fizyczne uszkodzenie szyny danych, czyli tak jakby gdzieś wiązkę schrupało. Nie słyszałem jeszcze, żeby w E65 zgniła wiązka. Co innego jak auto jest powypadkowe. Stąd pewnie były pytania kolegów, czy jesteś pewien, że auto nie miało w przeszłości większej przygody.
Jeżeli nie chcesz jechać do ASO, bo uważasz, że zrobią tak, że za 2 lata znowu będziesz musiał do nich jechać, to chyba jednak zostaje Ci podmienianie moduł za modułem i przegląd instalacji elektrycznej samemu.
PS. Auto-park nie działa bo masz uszkodzoną/wykodowaną matę zajętości fotela kierowcy.