Pokaż wyniki od 1 do 10 z 67

Wątek: Pomocy! Nie odpala. E65 730d

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    Jasne, że akumulator, jak każda inna rzecz ma prawo się zepsuć nawet w pół roku od zakupu. Po to jest gwarancja.

    Cytat Zamieszczone przez Polus111 Zobacz posta
    Im bardziej grzebię, tym bardziej utrwalam się w przekonaniu, że to badziewnie zaprojektowane auta, a dostęp i sposób w jaki zrealizowana jest skrzynka bezpieczników w schowku, przerasta największe szczyty debilizmów motoryzacyjnych, jakie widziałem. Ogólnie chyba pożegnam się z BMW.
    Mylisz się. Po prostu nie ogarniasz tematu i się irytujesz. Zaprowadziłbyś auto do ASO, to by znaleźli przyczynę. Oni tam mają instrukcje step by step co w takich przypadkach robić i ja bym dokładnie tak zrobił za granicą, jeśli sam bym sprawdził podstawowe rzeczy. Do byle warsztatów bym go nie prowadził. Mojemu kumplowi ostatnio w F11 ASO choinkę naprawiało i odnaleźli się w gąszczu kabli. Auto w ogóle świrowało, bo zegary nie działały, panel klimy z tył działał, z przodu nie, auto odpalało, ale cały czas pracowały wycieraczki. Całość z nowym modułem wyniosła go jakoś 350EUR, więc chyba nie aż tak źle. Winny był chyba moduł od elektryki elektronicznie rozkładanego haka, który sam montował i coś spaprał, mimo, że miał instrukcje krok po kroku z obrazkami.

    Ja się ogólnie elektroniki nie tykam. Nie znam się, a łatwo tam coś spaprać. Jakbym miał taki przypadek, jak Ty, to raczej na bank bym w ASO wylądował, co do mnie w ogóle jest niepodobne, ale wiem, że jak sam zacznę gmerać, to później mogę mieć niewyjaśnione problemy, z którymi poradzić sobie nie będę potrafił i zacznie się never ending story z wieszaniem psów na BMW, gdzie wina leży po prostu po stronie mojej niewiedzy.

    Cytat Zamieszczone przez Polus111 Zobacz posta
    dochodzę do wniosku, że najlepiej pozbyć się e65 jak tylko uda się odpalić.
    No i stąd się biorą ulepy na rynku. Do tak zaawansowanego auta niestety trzeba mieć cierpliwość. Zupełnie neutralnie poradzę Ci jednak, żebyś wystrzegał się A8, S-klasy, Pheaton'a itd., bo tam będziesz miał podobne historie. Po prostu się zdarza i według mnie zamiast się denerwować daj auto komuś, kto się na tym zna i naprawi Ci problem raz na zawsze bez krzaków w innych miejscach. e65 według mnie nie jest bardziej skomplikowane, niż dzisiejsze auta typu Megane itd. Wszystko jest na takim samym poziomie od dobrych kilkunastu lat - zwykła elektronika.

    Ja większość robię sam, ale na elektronice DANEGO AUTA trzeba się po prostu znać, bo tam nie widać ot tak wszystkiego, jak w mechanice, a dużo rzeczy ma swoje jakieś adaptacje, rejestracje, kodowania itd. Dla mnie osobiście to czarna magia.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 20-01-2017 o 19:22

Podobne wątki

  1. [silnik] [e38] nie odpala. pomocy.
    Przez pokolacji w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 28-12-2014, 23:15
  2. pomocy nie odpala BMW 740D
    Przez pulkownik72 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 04-12-2011, 19:05
  3. Zle Odpala bmw:(POMOCY!
    Przez lowelas90 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-06-2010, 21:59
  4. E38 730i 1997 Nie odpala POMOCY !!
    Przez ciechann w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-12-2009, 19:23
  5. [mechanika] NIE ODPALA! Pomocy!!
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 28-03-2009, 11:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •