Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 67

Wątek: Pomocy! Nie odpala. E65 730d

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2016
    Posty
    654
    BMW
    E66 750Li, E66 760Li, G31 530xD, G05 45E
    Skąd
    Poznań
    Nie ma sie co denerwować, trafiłeś na pechowy egzemplarz widocznie.
    Przeanalizuj wszystko co robiles ostatnio przy aucie, moze cos komputerem wyłączyłeś.
    Do bezpieczników masz taki czerwony uchwyt.
    To akus odpada, a auto widzi ze wciskasz hamulec?
    Moze zakoduj odpalanie bez hamulca.
    Wszywtkie bezpieczniki i przekaźniki sprawne?
    Rozbieraleś ta podłoge gdzie zalałeś, moze tam wiązka zwarła.
    Moje e65 jak narazie jest bezawaryjne, leje paliwo i jade.
    Ostatnio edytowane przez LogiHuś ; 20-01-2017 o 19:07

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    130
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Wodzisław Śląski
    Nie chodzi o to. Źle albo bez zrozumienia przeczytaliście ostatniego posta. Nie trafiłem na pechowy egzemplarz, bo wyjatkowo do tej pory bezawaryjny był. Chodzi mi o historię z tego postu http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=748114
    Nie bez powodu u mnie był wymieniany już CAS przez poprzedniego właściciela, nie bez powodu mam 3 kluczyki które działają wszystkie i nie bez powodu wszystkich kluczyków od nowości to auto miało już łącznie 5 (2 wróciły do ASO). Nowy kluczyk ma 1,5 roku, a z tym że zmieniam markę chodzi właśnie o politykę BMW. To że nie ogarniam tematu i w sumie wychodzi na to, że tylko ASO sobie poradzi, jest wynikiem celowych działań BMW. Auto było serwisowane i to właśnie dlatego ciągle po coś trzeba do nich wracać. Celowe działanie, tak zaprogramowany immo, żeby przynajmniej raz na 2 lata wymieniać albo kluczyk, albo całe moduły (DDE też był już wymieniany). Po roku albo max 2 historia znowu się powtórzy, tylko pytanie gdzie, kiedy i jak ważny będzie to moment...
    Ostatnio edytowane przez Polus111 ; 21-01-2017 o 21:01

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Czy Twój egzemplarz jest bezwypadkowy ? Może jacyś domorośli fachowcy go przywracali do żywych i stąd te problemy.
    Zawieź auto do luk&luk w Raciborzu i ogarną temat bo Ty z całym szacunkiem tego raczej nie ogarniesz. Nie obraź się ale ja z elektroniki też jestem lewy więc czytając Twoje posty tak wywnioskowałem.
    Tak jak HTN napisał to ja zgadzam sie z nim X2

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    130
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Wodzisław Śląski
    Nie miało żadnej znaczącej przygody to auto. Z resztą, miałoby się do nijak do celowo programowanych usterek. Nie muszę zawozić, poza tym nie ma takiej możliwości, bo stoję w takim miejscu, że nie ma możliwości w aktualnych warunkach pogodowych na lawetę go załadować czy holować. Mam kogoś, kto podjedzie i pomoże. A co do luk&luk, nie będę się tutaj wypowiadał, bo mam bardzo wiele obiekcji co do kilku aspektów związanych z fachowością, wycenami, trafnością diagnozowania oraz ewentualnymi gwarancjami i czymś jeszcze, o czym nie będę teraz wspominał. Dlatego byłoby za dużo pisania i zrobiłby się off-top. Pomijam kwestie terminowości, bo to, że za każdym razem jest poślizg, to już chyba standard w polskich realiach, tzn. ja się przyzwyczaiłem. Kwestię cen również pomijam, bo ASO ma jednak minimalnie drożej :).

    Co do zmiany auta, to najbardziej chyba jestem za M-B ML, tylko nie wiem jeszcze z jakim motorem.


    EDIT: HTN, a jak mam się nie irytować? Gdybym był gdzieś dalej na nartach, to dopiero miałbym stan poirytowania :). Ale chodzi głównie o to, że jestem elektronikiem i widząc to, w jaki sposób są realizowane pewne rozwiązania w E65 (ogólnie w motoryzacji też, nie tylko BMW, ale jednak E65 to już klasyka w tym temacie i czołówka) to zaczynam nie ufać takiemu autu i tyle. Z problemem sobie poradzę. Jak już pisałem, wolę spędzić 10h szukając przy biurku na logikę, aniżeli rozbierać pół auta, nawet gdyby miało to trwać tylko godzinę :). I nie tylko ze względu na mrozy. To też nauka dla mnie i dla forumowiczów.

    Dzisiaj udało mi się w CIM przyłapać podobny błąd, ale już nie K_CAN_LOW, tylko CAN_LOW, podobne, ale jednak opis inny. Po kilku próbach odpalenia znikł. Na chwilę pojawiał się znowu w innych modułach błąd KL.15, najczęściej w CAS i DDE, błąd ten znika i pojawia się w innym module, zawsze ten sam KL.15, Analizując to, co się dzieje i jakie są objawy, wygląda to tak, jakby system miał jakiegoś wirusa :|.

    JPG
    JPG

    Najbardziej wkurzające i podejrzane jest to: "kein passendes fehlersymptom" czyli tłumacząc... brak odpowiednich objawów błędu.

    Z tego co rozumiem, po przeczytaniu tego: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j...125,bs.2,d.bGg
    Stwierdzam, że immobiliser nie zezwala na zapłon, uaktywniona manipulacja etc. Czy da się to jakoś potwierdzić jakimkolwiek 100% pewnym sposobem, pomiarem, programem?
    Ostatnio edytowane przez Polus111 ; 26-01-2017 o 20:09

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2016
    Posty
    49
    BMW
    E65
    Skąd
    Bolanda
    Pollus111 napisz proszę czy udało się Tobie uruchomić auto?
    Dziękuję.

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    130
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Wodzisław Śląski
    Nie udało się.

  7. #7
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Przeczytałem cały wątek. Trochę dziwna sprawa. Zaraz pół elektroniki z wyposażenia zostanie zaangażowane w problem, ale tak błaha sprawa jak "mam małe zwarcie" jest kompletnie ignorowana. Może to "małe zwarcie" Ci w końcu usmażyło to i owo? Ten błąd "CAN low, phisicalischer busfehler" w wolnym tłumaczeniu oznacza fizyczne uszkodzenie szyny danych, czyli tak jakby gdzieś wiązkę schrupało. Nie słyszałem jeszcze, żeby w E65 zgniła wiązka. Co innego jak auto jest powypadkowe. Stąd pewnie były pytania kolegów, czy jesteś pewien, że auto nie miało w przeszłości większej przygody.

    Jeżeli nie chcesz jechać do ASO, bo uważasz, że zrobią tak, że za 2 lata znowu będziesz musiał do nich jechać, to chyba jednak zostaje Ci podmienianie moduł za modułem i przegląd instalacji elektrycznej samemu.

    PS. Auto-park nie działa bo masz uszkodzoną/wykodowaną matę zajętości fotela kierowcy.

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta

    PS. Auto-park nie działa bo masz uszkodzoną/wykodowaną matę zajętości fotela kierowcy.
    Lub wsadzony opornik, wtedy "poduszka" się nie świeci na zegarach, ale auto-park nie działa. Moze też świrować skrzynia przy otwieraniu drzwi, w sensie jak masz na D i je otworzysz to przestawi się na P lub nie.

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ARIE(L)
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    406
    BMW
    BMW E66 - 750 LI, FORD TRANSIT 2.0 ECOBOOST
    Skąd
    DROBIN
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta

    PS. Auto-park nie działa bo masz uszkodzoną/wykodowaną matę zajętości fotela kierowcy.
    A ja myślałem zawsze, że nie ma maty w fotelu kierowcy bo w sumie czemu miała by służyć ? Auto samo bez kierowcy nie jeździ a mata chyba jest od uzbrajania poduszek. Dlatego też nigdy nie spotkałem się z uszkodzoną matą w fotelu kierowcy. Zawsze miałem uszkodzoną matę w fotelu pasażera. No ale jak jest jak mówicie to kolejna rzecz o której się dowiedziałem :) Auto park u mnie działa a o P przy podnoszeniu tyłka z fotela nigdy nie zwróciłem uwagi.

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    130
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Wodzisław Śląski
    Na 100% jest bezwypadkowe, przewód w-up 15 biegnący od Power Module do CAS był już w przeszłości lutowany, do kilku innych przewodów przy PM również było lub nadal jest coś dołożone... Auto zawiozłem w październiku 2015r do Luk&Luk w celu usunięcia alarmu. Teraz rozkopałem już połowę kuriozalnych punktów, zauważyłem, że jest kilka żył odciętych, nie mam pojęcia z czego są albo do czego służyły, czy to były przewody z alarmu też nie wiem. Dwa przewody za skrzynką bezpieczników w schowku były obcięte, wisiały w powietrzu niezaizolowane. Po prostu zbyt wiele osób grzebało już tam z elektroniką i podejrzewam, że takich odciętych niezaizolowanych przewodów może być więcej. To jednak jak szukanie igły na na łące siana, bo nawet nie wiadomo, czy takowe gdzieś na 100% są. Poprzedni właściciel serwisował w Bielsku-Białej u Sikory, raz tak coś namieszali, że spalili któryś ze scalaków w liczniku i auto stało całymi tygodniami... Dobrze wiedzieć z tym Auto-Park, nie wiem czy coś było wykodowane czy jest tam uszkodzone - wsiadając do auta pojawia się na liczniku informacja o niezapiętych pasach i znika po ich zapięciu i wszystkie funkcje foteli działają, włącznie z podgrzewaniem.

    Poduszka zaświeci mi się na zegarach po odłączeniu np. tej w drzwiach pasażera, od wtedy za każdym wsadzeniem kluczyka jest dźwięk i informacja na zegarach Driver airbag fault! Oczywiście po wykasowaniu błędów już się nie pojawia, więc obstawiam że tutaj jest wszystko ok. Mając na D, nigdy mi nie zmieniła po otwarciu drzwi na P, wyskakuje tylko komunikat "Transmission in driving position"
    Ostatnio edytowane przez Polus111 ; 28-01-2017 o 14:09

Podobne wątki

  1. [silnik] [e38] nie odpala. pomocy.
    Przez pokolacji w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 28-12-2014, 23:15
  2. pomocy nie odpala BMW 740D
    Przez pulkownik72 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 04-12-2011, 19:05
  3. Zle Odpala bmw:(POMOCY!
    Przez lowelas90 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-06-2010, 21:59
  4. E38 730i 1997 Nie odpala POMOCY !!
    Przez ciechann w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-12-2009, 19:23
  5. [mechanika] NIE ODPALA! Pomocy!!
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 28-03-2009, 11:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •