Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 47

Wątek: Czy E38 może służyć jako auto przedstawiciela handlowego?

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina
    postaraj się wynegocjować trochę wyższe stawki na 7er :D, i tak będą mieli wygodniej...
    ciekawy temat... ja robię tyle kilometrów dojazdami do pracy w miesiącu :D więc za tą kase to faktycznie będziesz miał za mało na utrzymanie... w 7 opona kosztuje 4xastra, klocki to róznie... jak założysz te tanie to zapłacisz później za komplecik tarcze+klocki :] itp...

    sprawa warta przemyślenia, jednak jeśli chcesz aby auto było utrzymane na poziomie to będziesz dokładał z pensji na utrzymanie obojętnie jaki silnik będziesz tam miał...

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    29
    BMW
    narazie brak
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez Damias
    84gr/1km to da 84 zł na 100km. Spalisz średnio jakieś 10L przy mniejszych silnikach zakładając że większość to trasa czyli ok 40zł/100km na benzynę. Zostaje 44zł. Robiąc ok 1000km tygodniowo powinieneś uzbierać jakieś 440zł. 440zł tygodniowo przeznaczone tylko na auto to nie jest wcale tak mało :) Przynajmniej tak mi się wydaje. Ale oczywiście to są wyliczenia uogólnione ale dają jakiś pogląd :)
    Mi też się wydaje że to nie najgorszy układ, a 440 zł tygodniowo to 1760 zł miesięcznie. Na elementy eksploatacyjne w zupełności wystarczy, wydaje ktoś miesięcznie więcej? No nie mowie tutaj o ulepszeniach typu felgi itd itp. Inna sprawa że 7er musiałoby być w bardzo dobrym stanie bo co zrobisz jak np posypie się skrzynia i będziesz czekał powiedzmy tydzień czasu na naprawę? Pytanie więc jaką E38 chcesz kupić bo jak taką najtańsza np za 16 000 to może się okazać że takie awarie będą częste a pracować trzeba. A co do dokładania ze swojej kieszeni to przecież jak będziesz jeździł autem prywatnie to też z tej właśnie kieszeni będziesz wyciągał pieniążki;) Musiałbyś jeszcze zainwestować w AC i jakieś Assistance jakby coś się w trasie wydarzyło. Więc na moje wszystko zależy od stanu auta jeśli zadbane i będziesz jeździł bez stresu to OK a te 1760zł moim zdaniem na serwis wystarczy.

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    59
    BMW
    E38 750iL
    Skąd
    Łódź
    Ja uważam, że pomijając wszystkie aspekty w sensie zazdrości i złego wizerunku marki, o których niestety trzeba pamiętać, to e38 jest bardzo dobrym pomysłem, gdyż iż:
    1. Jeżeli kupić 735 v8 i założysz dobry sekwencyjny gaz, jesteś w stanie uratować sporo funduszy na eksploatację samochodu, jest to chyba najlepsza opcja silnikowa dla takich potrzeb.
    2. Masz duże wygodne auto, w którym droga 700, 800 km cię nie zmęczy tak bardzo jak w super hiper mega wypasionej astrze.
    3. Masz bezpieczne auto, a życie masz tylko jedno w takiej opcji, miałbym głęboko w dupie co się stanie nawet z 7ką, jeżeli ona miałaby stać w garażu a ja na powązkach :).
    4. Myślę, że jak będziesz sensownie wykorzystywał samochód jako samochód służbowy, to w niedługim czasie kupisz sobie z zaoszczędzonej kasy drugie e38 do celów prywatnych :).
    626 KM i 1010 Nm ....

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Widzę że temat bardzo zaciekawił, cieszę się, jest tu tyle waszych odpowiedzi że aż nie sposób się ogarnąc. ;)

    Auto jakie chcę kupić to E38 po liftingu, tak jak ktoś z Was napisał zagazowaną odrazu lub sam zagazuję bez dwóch zdań. Firma będzie mi dawała na paliwo - benzynę, ja oczwiscie będe fakturował benzyne czyli zatankuje powiedzmy 50 litrów LPG a na stacji wystawią mi fakturę na paliwo na tę samą lub wyzszą kwotę, może to sie wydać dziwne ale ... to odpowiada włascicielą i kierowniką stacji ( mam juz kilka - ok 10 na których bez problemu tankuje gaz a fakturują mi paliwo ) myślę że taki układ jest dobry.

    Wersja silnikowa to wiadomo 735 lub 740.

    Co do złej opini marki bmw wielu moich klientów jezdzi bmw czy to numerem 5, czy 3 nawet 7 i X-ami. Jeszcze inni mercedesami volksvagenami itp. Tu nie bede mial problemu mysle ze jesli podjade 7er to wzbudze jeszcze wieksze zaufanie a nie przeciwnie. Panowie to nie jest złej sławy TRÓJKA bo powiedzmy sobie szczerze to stare trójeczki przynoszą złą sławę marce BMW, tak samo jak golfy 2 i 3 VW.

    Najbardziej martwię się o to że auto dostanie po dupie... a tak jak jeden z Kolegów po fachu napisał... przed tirem za tirem z boku tira śnieg nie śnieg... ale z drugiej strony życie ma sie tylko jedno a mój signum raz już leżał w rowie.. sytuacje krytyczne szczerze w takich trasach zdarzają się często..

    Dzięki za zainteresowanie.

    PS. nie wiem co szefowa powie jak będe jezdził 7er ;)
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  5. #15
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    moim zdaniem do takich zadań jest diesel. Kup najlepiej 4 litrowego diesla który na trasach będzie Ci palił ok 10 litrów napędu a dla takich silników zrobienie w swoim żywocie pół miliona km nie robi za specjalnie wrażenia. Podejrzewam, że przy dieselku możesz śmiało zarobić na całe utrzymanie auta czyli paliwo i resztę kosztów ekspluatacyjnych. też bym chciał mieć auto w utrzymaniu za darmo :) w tedy moje osobiste wydatki mogły by pójść np na wymarzone felgi, nowe a nie używane w dobrym stanie opony itd...

    PS. I tak jak mówisz auto będziesz miał wygodne, prestiżowe i bardzo bezpieczne.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    74
    [quote="coboss"]moim zdaniem do takich zadań jest diesel. Kup najlepiej 4 litrowego diesla który na trasach będzie Ci palił ok 10 litrów napędu

    z tymi 10 na trasie to trochę przesadziłeś , mój na trasie pali od 7 do 8 (90-120h) do 8,5 na autostradzie (ok 150) miasto 12-13 z tym że mam lekka nogę i nie jeżdze szybko
    moje E38-740d ,VS1400

  7. #17
    Cytat Zamieszczone przez Mich
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    moim zdaniem do takich zadań jest diesel. Kup najlepiej 4 litrowego diesla który na trasach będzie Ci palił ok 10 litrów napędu
    z tymi 10 na trasie to trochę przesadziłeś , mój na trasie pali od 7 do 8 (90-120h) do 8,5 na autostradzie (ok 150) miasto 12-13 z tym że mam lekka nogę i nie jeżdze szybko
    Tyle to pali też 2.8 w benzynie a będzie na pewno tańszy w serwisowaniu :P
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    59
    BMW
    E38 750iL
    Skąd
    Łódź
    Ja bym się D bał do takiego jeżdżenia. To jednak jest mniej popularna jednostka i z częściami trudniej. Chociaż to jest drugie e38 które bym kupił, od razu po v12 :). Na szczęście V12 mam i nie muszę wybierać 2ki panie :P. Chociaż zastanawia mnie jaka jest różnica w momencie v12 kontra bezel :).
    626 KM i 1010 Nm ....

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    59
    BMW
    E38 750iL
    Skąd
    Łódź
    4.0d 560 Nm <> 5.4 490 Nm. Wniosek prosty, bezel jest jeszcze mniej wysilony, niż całkowicie niewysilone v12 ;). Kocham google. :)
    626 KM i 1010 Nm ....

  10. #20
    Cytat Zamieszczone przez rosa
    Chociaż zastanawia mnie jaka jest różnica w momencie v12 kontra bezel :).
    Jeśli chodzi Ci o porównanie parametrów to tu masz info ;) http://forum.7er.pl/pozostale-dane-t...ane+techniczne
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •