Takżę ten lipa, dzisiaj pojezdziliśmy na komputerze podłączonym i w zasadzie nic z tego nie wynikło :(
LEITUNGEN w czasie jazdy swieci tylko l3
magneventil nie zalaczyj sie 5 i 6
Edytuj posty!!!
Ostatnio edytowane przez Anatol ; 19-01-2017 o 20:23
Gadałes z Darekbb czy sie zgodzi na podmiane sterownika ? Nic nie mozna przez to zepsuc a duzo by wyjasniło.
Gadałem będziemy próbować za tydzień.
A co na to że ciśnienie przez ten simer co go wymienić musze jest za słabe i przez to piątki nie wrzuca ??
Ale...jedź ,podmiencie ten sterownik .
Jak nic nie da to pisałem Ci ,ze ja bym kupił nowy olej Elf ,filtr i wyczyścił elektrozawory w skrzyni. Robota prosta tylko kanał albo podnośnik trzeba mieć.
Więc tak zanim dojdzie do podmianyu sterownika gadałem z innym specem.
Również stwierdził że mogą być tarczki, a wtedy remont to 6tys, kurde remont 6 tys to nowa skrzynia powinna tyle kosztować no ale kij. Sytuacja też taka że za zdemontowanie i wycene 200 zł a później albo remontujemy albo zamawiam skrzynie i montaż 600 zł nie wiem czyto standard czy nie tak ma fachowiec od skrzyń co niedaleko mnie ma warsztat.
A i powiedział że jak już ją rozmontuje i sprawdzi to już jej nie złoży bo nie będzie działać więć nawet na tych 4 biegach nie pojeżdzę. Może tak jest nie wiem nie znam sie.
Do kumpla co mi auto serwisuje to druga opcja podjade rozmontujemy skrzynie poczysćimy zawory sprawdzimy co i jak zalejemy nowy olej i może pójdzie może nie w razie czego u niego montaż nowej skrzyni 300 zł i auto zastępcze.
Narazie było by bez zmian czyli od 1-4 biegi sie zmieniją, na zimnym ta czówrka czasami szybciej a czasami trójke przeciąga ale na ciepłym zawsze spoko.
Doszedła tylko jedna sprawa taka dziwna bo raz to zauważyłem ale myślałem że mi sie pokićkało wieć test numer dwa i wygląda to tak. Startuje i 1 - 2 - 3 - 4 bieg sie załącza jest z górki mam 90km/h i przełącza mi sie na piątke i 2000 obrotów jade tak jeszcze chwile z górki jade sobie tak z 5 - 10 sekund a nagle znowu standardowy dźwięk zmiany biegów i mam 90km/h i 1800 obrotów :) ja normalnie szóśty bieg, Także to jest nowy objaw który pierwszy raz zauważyłem 3 dni temu a dzisiaj potwierdziłem że miałem dobre odczucie :)
Pomysły ??
I czy żeczywiście remont 5hp18 tyle kosztuje i czy są inne skrzynie które mogą pasować bo hp18 do v6 jest jak na lekarstwo. W oplu np Była skrzynia f16, f18, f20 i wszystkie do silnika 2.0 pasowały a tu f18 a nie każda będzie pasować do mojego :)
Kolego wodny kilka lat temu mialem baardzo podobny objaw w swojej 4.0 piątkę wrzucała sporadycznie najczęściej jak miała z górki jak już jechała na 5 tym biegu wystarczyło delikatnie dodać gazu i już redukcja jezdziłem tak z pół roku aż przypadkiem zmieniłem filtr paliwa(wiem że głupio to brzmi)od tamtej pory piąty bieg wchodził bez problemu.Może wydaj te 6 dyszek i spróbuj.
Ja myślę ,że takie rzeczy jak filtry to są pozmieniane :)
@Wodny opcja druga tylko i wyłącznie. Za mała wartość auta ,żeby dać 6 tys na naprawę.
Podmien jeszcze ten sterownik to podstawa.
Potem jak co olej ELF i nowy filtr oczywiście po wyczyszczeniu i sprawdzeniu zaworów.
Jak nie zda egzaminu to kupisz używkę. Ten filtr możesz do niej wykożystać bo będzie nowy. Pojezdzisz trochę i potem znów zmienisz olej to dasz nówkę filtr. Musisz dostac gwarancję rozruchową przynajmniej na miesiąc.
Kto koło Ciebie naprawia skrzynie ? Mam nadzieję ,ze nie byłeś u tego gościa ? http://www.synchrocar.pl/
6 tys pln to kumpel zapłacił u P.Palki w Mysłowicach za kpl naprawę ASB 6HP19 z konwerterem .
Ta cena co Ci powiedział ten ktoś to z dupy wzięta za naprawę tej Twojej 5HP
Mi też zmienia bieg na 4 ale to wtedy gdy mu przycisne albo zwolnie, ale jak delikatnie przyśpieszam to jade i jade na tej piątce, mam lpg to filtr paliwa raczej różnicy nie robi, pozatym zrozumiałe by było wyrzucanie biegu przy zapchanym filtrze ale nie to że nie chce wrzucić.
miro ja to ten synchrocar ;) a ile taki zestaw naprawczy do tej skrzyni może kosztować ??
Napisze Ci na priv