Z tym problemem już trochę walczę, krok po kroku zaczynam dochodzić do tego i odkrywam nowe poszlaki. Wcześniej na kompie był sporadyczny błąd czujnika położenia wału, zamówiony ori BMW wrzuciłem go i lekka poprawa w samej pracy silnika była ale nadal był błąd sporadyczny, jako że pasowało to do awarii czujnika wałków rozrządu (silnik pracował tak samo z podpiętym jak i z odpiętym, zero różnicy) to wrzuciłem drugi ori BMW czujnik położenia wałków rozrządu, silnik odzyskał mocy trochę i błąd nie wyskakuje, tylko teraz za to nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa na wysokich obrotach jak ma się szybko wkręcić i szarpie nim (kiedy płynnie będę powoli mu zwiększał obroty to wkręca się do odcięcia normalnego). Teraz pytanie czy to raczej pompa paliwa czy samoregulator ciśnienia na listwie, a może filtr przytkany. Od czego najlepiej zacząć sprawdzać?

Silnik tylko Pb