Hej mam pytanie czy była nbuda w polifcie z silnikiem 4.4? Ktoś się spotkał? Mam klienta Auto serwisowanie e A DO BME ale coś chyba nie ta.
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Hej mam pytanie czy była nbuda w polifcie z silnikiem 4.4? Ktoś się spotkał? Mam klienta Auto serwisowanie e A DO BME ale coś chyba nie ta.
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Nie, polift od 03.2005rok dopiero jest, wcześniej to twórczość własna.
No właśnie do 155tys serwisowany w ASO. Teraz ma niby 175tyś. Wszystko w kolorze oryginal. Chyba że ostatnio był dzwonek.
W środku po czym poznać? Włącznik świateł, klimatronic ze sreberkami?
Napewno nie było żadnej mieszanki?
Nie ma śladów po przekładkach. Śruby oryginał itp
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Nie musisz szukać różnic bo to był na 100% przed lift.
Kiedyś pamiętam był na forum chłopak, co upierał się że ma polifta z 04r na specjalne zamówienie oczywiście to bzdury i auto miał po dzwonie
Oki. Co Vin bedzi innego? Np moj model ma symbol GL61 czy cis takiego.
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
A coś takiego znalazłem:
http://www.bmwarchive.org/e-code/e65.html
Bardziej wyjdzie z jakim silnikiem wyszedł, bo skoro nie ma śladów przekładki, a po-lifty szły od połowy 2004 (740i) może ktoś sobie silnik przełożył i nie chce się przyznać :)
Laso, wrzuć tu ten VIN i sprawa będzie wyjaśniona.
O tutaj z książek bmw że LCI były od 2005 dopiero. i co z zewnątrz zmienili, i LCI ma innego airbaga.
https://zapodaj.net/ec520e7c9e8c0.png.html
https://zapodaj.net/242fbc10c9dff.png.html
https://zapodaj.net/74b6f178d8d03.png.html
i auto nie musi mieć dzwona żeby na LCI było przerobione, sam chętnie bym swoje przerobił, ale jakbym miał dawce u siebie, żeby każdą śrubkę i spinkę mieć z LCI.
Ostatnio edytowane przez LogiHuś ; 18-12-2016 o 12:52
Inne też są szuflady pod radiem