Pokaż wyniki od 1 do 10 z 123

Wątek: Fabrycznie nowe E38 w Polsce

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B

    Post

    no tak,
    jak ktos jezdzi nowym autem to traci, ale proporcjonalnie
    z 500 do 400 czy 250tys po powiedzmy 100 czy 200tys km


    a tutaj? zrob i100tys km i cena zleci z 290 na 50tysiecy :)
    a i ludzie beda wybrzydzac, ze jakas biedna ta 740ska i droga :)


    a nowe auto?
    wlasciciel spokojnie sprzeda taniej o 30% jak nim zrobi 100 czy 200tys km w rok czy dwa lata


    trzymac zwykle 740 pod kocem i nie wyjezdzac nawet w niedziele?

    toz to jakas 750tka z przebiegiem 200k za 50 kola zrobi wieksze wrazenie po detalignu i po wymianie paru detali we wnetrzu
    niz ten nowy okaz za 290k

    i bedzie nia mozna jezdzic z obawy przed utrata wartosci :)

    no ludzie :)

    nie porownujmy tego 740 do obrazu
    gdyby to byl dusenberg to tak

    ale to zwykle bmw 740i i to biedne, ktorych natlukli tyle ze nigdy nie bedzie kolekcjonerskim, no moze za 100 lat :)

    stojaca obok i jezdzaca 750tka dobrze utrzymana za 50-60 kola papieru utrze nosa tej trzymanej z przymusu pod kocem 740i
    o alpinie nie wspomne :)
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 29-12-2016 o 17:12

Podobne wątki

  1. Fabrycznie nowe BMW z 1969r.
    Przez siwymetal w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-02-2012, 09:11

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •