Za grubo gość poleciał, hahahaha :D
Pewnie 50k będzie problemem w Polsce ;)
Za grubo gość poleciał, hahahaha :D
Pewnie 50k będzie problemem w Polsce ;)
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
Myślę, a w zasadzie myślałem tak do wczoraj :)
Ale do rzeczy. Pamiętacie to wypasione e38 750iL od Autoleitner z Holandii? Miało o wiele więcej na pokładzie, okey, większy przebieg - bodaj kilka tysiecy km (auto podemonstracyjne) i z tego co kojarzę i tak było o 100k tańsze od omawianego.
zgubiłem się, skoro do wczoraj myślałeś, że 100k jest ok, a teraz to drugie było tańsze o ponad 100k, to znaczy, że powinien oddać auto I jeszcze dopłacić kupującemu?
Z tego co ja obserwuję rynek aut klasycznych to różnica w cenie aut z przebiegiem 5k, a brakiem przebiegu jest jednak kolosalna. Cała magia w tym, że nie jeżdżone wcale. Kto ma kasę, ma też żądania.
pozdrawiam Bartek