E65, E66 40 milliamps after 60-70 minutes- Tak prawią w zeszytach od bmw.
Nie masz w jakimś module błędu że za wysoka temp czy coś?
Ja miałem małe zwarcie w module drzwi i on nie pozwalał się usypiać samochodowi, a PM mam od nowości ten sam 09.2004r.
Jakiś moduł może wysyłać mu jakiś sygnał że "nie spać bo coś trza zrobić" i się auto nie uśpi.
Prostownik dobry podłącz pod auto, drzwi otwórz ale cyknij zamki żeby auto myślało że jest zamknięte.
Miernik cęgowy na minusowy kabel załóż, i po kolei wyjmuj bezpieczniki i czekaj czy spadnie pobór prądu do ok 0.5A, bo jak jest prostownik to wtedy jest taki pobór na spoczynku, jak odłączysz prostownik to powinno spać jeszcze do ok 0.01A.
Prostownik po to żeby nie rozładować aku, bo zabawa trochę trwa.
Auta nie zamykasz kluczykiem, żeby nie uzbrajać alarmu, bo wyjmiesz jakiś bezpiecznik nie taki i zacznie wyć.
Wszystko co napisałem, robiłem 2 dni temu, bo moje auto się nie usypiało.
Czas na znalezienie w moim przypadku to 2h.