Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: E38 750 il nierówna praca silnika na dwóch cewkach

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B

    Post

    mogli naruszyc uszczelki pod kolektorem dolotowym
    to tak jest, jedno ruszysz i konczy sie na remoncie silnika :)

    przewody kup nowe... (okolo 2 kola, bo zamiennikow zdaje sie juz nie ma) dwa, musisz ponaciskac kolektorem i obserwowac czy cos sie dzieje z praca silnika
    albo popsikac czyms i bedziesz wiedzial czy uszczelki sa szczelne (te grube gumy, tez 2 kola, albo szukac dobrych uzywek, ale to ryzyko, rozkrecisz, skrecias a znow bedzie zle)

    nierowno pracowac moze tez z nieszczelnosci wtryskow, przewodow od wtryskow
    to popularna usterka takze

    wymienia sie podkladki pod wtryski na nowe i kontroluje przewody paliwowe i podcisnienia

    750tki sa coraz drozsze w serwisie, zamiennikow coraz mniej a oryginaly coraz drozsze
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 12-12-2016 o 16:45

Podobne wątki

  1. [silnik] E66 730 D nierówna praca silnika po odpaleniu
    Przez snikers_m w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-10-2012, 15:56
  2. nierówna praca silnika M60
    Przez Seba665 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 11:28
  3. Nierówna praca silnika
    Przez Kuki w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 22:38
  4. Nierówna praca silnika m60 e32
    Przez artur_diag w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 30-09-2009, 20:03
  5. Nierówna praca silnika 3,0 V8
    Przez Rymar w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-07-2008, 07:57

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •