moze i racja... pojde tym tropem co mówicie.... zobaczymy jeszce przed tym czy INPA coś wiecej powie niz ostatnio ..
z drugiej strony pytanie czy to problem cewek ? :)
moze i racja... pojde tym tropem co mówicie.... zobaczymy jeszce przed tym czy INPA coś wiecej powie niz ostatnio ..
z drugiej strony pytanie czy to problem cewek ? :)
Ostatnio edytowane przez marcin8181 ; 21-02-2017 o 14:49
Skoro jakąś cewka Ci kuleje to pewnie jak wejdziesz w korekcje poszczególnych cylindrow to będziesz wiedział z którą coś jest nie tak, zmieniasz ja miejscami z innego cylindra razem ze świecą i sprawdzasz ponownie czy nadal na danym cylindrem coś jest nie tak.
w tym problem ze nie mam podgladu w takie poszczegolne cylindry i w tym problem.. inpa nie obsluguje mi tego auto z 95`. natomiast w z3 juz moge spokojnie to widzieć...
edit:
Po zczytaniu teraz błędów nie ma na w/w cylindrach czyli 3,5
ale pozosaly inne bledy dot zaplonu,
Dodam ze sondy ze 2-3 lata temu zmienialem na bosch.
Jakies podopowiedzi gdzie szukac problemu ??
ponizej bledy
================================================== ===========
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 10/15/16 03:57:13
ECU: DM338DS1
JobStatus: OKAY
Variant: DM338DS1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 4 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
15 Ignition circuit surveillance
Error frequency : 59
Engine speed 280.00 rpm
Battery Voltage 11.02 V
Invalid working area (Plausibility fault)
Fault stored after de-bouncing delay
Error present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
203 Lambda integrator Bank 2
Error frequency : 60
Engine speed 760.00 rpm
Load signal 1.85 ms
Short circuit to ground
Exhaust gas relevant fault
Fault stored after de-bouncing delay
Error present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
201 Lambda integrator Bank 1
Error frequency : 55
Engine speed 1120.00 rpm
Load signal 2.25 ms
Short circuit to ground
Exhaust gas relevant fault
Fault stored after de-bouncing delay
Error not present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
12 Lambda probe signal Probe 2
Error frequency : 46
Engine speed 880.00 rpm
Coolant temperature 78.75 Grad Celsius
Interruption
Exhaust gas relevant fault
Fault stored after de-bouncing delay
Error not present
Sporadic error
================================================== ===========
Ostatnio edytowane przez marcin8181 ; 22-02-2017 o 10:01
..........up
Masz to coś co nazywają lpg ?
Napięcie 11 V Nie wiem czy takie błędy są wiarygodne przy takim napięciu
blad 203 i 201 to zly sklad mieszanki (wyciete katy)
blad 12 - prawdopodobnie druga sonda zaczyna działać nieco pozniej niż pierwsza i stad błąd
blad 15 - monitorowanie obwodu zaplonu - być może gdzieś nie ma styku
Ostatnio walczyłem z sondami... raz było ok przez 100 km a za chwilę się jechać nie dało. Spaliny to sama benzyna. Latem zmieniłem na uniwersalne. Minęły 3 miesiace i ten cyrk zaczął się dziać. Mowie sobie, że tak to jest z uniwersalnymi... kupiłem Boscha dedykowane. Dalej to samo. Walka trwa..komputer podmieniany.. wszystko po kolei.. Gdy sondy się "wieszaly" to odkryłem, ze napięcie spadało poniżej 13V. Gdy było wieksze auto chodziło normalnie ale i tak to nie była normalna wartość ładowania. Zakupiłem używany alternator i dalej lipa. No to główny przewód masowy i strzał w 10. Jest w otulinie i nic nie widać. Jak się rozcielo to zielono.. Tak więc spróbuj dac dodatkową masę na silnik.
Wysłane z mojego SM-J710F przy użyciu Tapatalka