Najlepiej założyć nową -dodatkową.
Najlepiej założyć nową -dodatkową.
Nie, od karoserii do silnika chyba. Szukaj przy poduszce silnika.
A może i ten od akumulatora. Warto sprawdzić oba.
Chodzi o masę między silnikiem a budą auta.
http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=302056
Ostatnio edytowane przez miro ; 22-02-2017 o 21:11
Jest to najczęstsza przyczyna dziwnych awarii....
Bardzo typowy przypadek, ten z linku. W życiu miałem dwa takie przypadki, drugi właśnie w e38. Pod sklepem zgasiłem i już nie odpaliłem. Taksówką pojechałem do domu po kompa, bo może immo i takie tam ale oczywiście nic mi nie pomógł. Na szczęście pierwszym podejrzanym był owy kabel i okazało się że tylko nie łączył dobrze do karoserii i wystarczyło poluzować, poruszać i dokręcić.
pierdoła ale istotna bardzo jak zebatka w zegarku :)..
Swoją drogą mi auto odpala w zasadzie normalnie tylko ciagle te bledy i problemy z zaplonem jak w/w i sondy glupieją jakieś pierdy z kablem od STOP wypisuje auto przy predkości 20km/h i to akurat ciagle mialem osatnio .
Może to wszystko wina słabej masy choć zasadniczo cały osprzęt we wnętrzu działa bez zarzutu.