Kupiłem wszystkie nowe części są w drodze łącznie z poduszkami pod silnik jeśli znajdę winowajcę to napiszę może się komuś przyda.
Kupiłem wszystkie nowe części są w drodze łącznie z poduszkami pod silnik jeśli znajdę winowajcę to napiszę może się komuś przyda.
A visco nowe oryginalne (behr) dobrane pod konkretny silnik (sprawdź numer części vs katalog behr, bo temperatury zalaczania są różne)... Czy jakiestam srl do e38 czy coś podobnie? ;-)
U mnie spięte na stałe wisko spowodowało rozwałkę wiatraka. Co ciekawe pojechałem do Gdańska i z powrotem (w tym autostrada średnio przepisowo) i dupło dopiero 2 km od serwisu.
-------------------------------------
Broń Masowego Wyprzedzania.
U siebie męczył em się 3mc z podobnym problemem. Podczas gwałtownego przyspieszania wiatrak rozpadał się na kawałki, a łopatki wiatraka wbijały się w chłodnice. Po wizycie u trzech magik od BMW miałem dość. Pewnego razu kolega poprosił abym dodał gwałtownie gazu na postoju i wyjaśniło się wszystko, poduszka od silnika była już delikatnie wyrobione, podczas dodawania gazu silnik szedł do góry, a wiatrak zachaczał o obudowę chłodnicy. Po wymianie poduszki wszystko jest Ok
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Dlatego też zamówiłem nowe poduszki pod silnik w poniedziałek zaczynam zabawę wszystkie części już mam. Silnik unosi się do góry z lewej strony podczas dodawania gazu a moje problemy jak sobie przypomniałem wystąpiły jak kiedyś przyjemnie driftem ruszyłem. Myślę że to będzie lewa poduszka walnięta. W poniedziałek wszystko się wyjaśni.
Nic pewnego, chyba, że wentylator naprawdę dziwnie blisko obudowy się kręci. U mnie zaraz po kupnie auta poduszki silnika to były tylko kawałki metalu. Kompletnie nie trzymały się kupy.
Raz wrzucałem gdzieś tu na forum zdjęcia tych "poduszek".
Do tego visco jakieś myle czy coś tam podobnego. Po odpaleniu za każdym razem visko spięte na stałe przez około dwie minuty,
silnika nie trzymały poduszki a nic z wiatraka się nie urwało.
Problem rozwiązany uszkodzenie wiatraka było spowodowane przez uderzenie w najniższą część obudowy chłodnicy. Doszło do tego z powodu uszkodzonej poduszki silnika lewa strona. Jeśli ktoś ma olej na spodzie poduszki i myśli że to kapie gdzieś z góry to może być objaw uszkodzonej poduszki. Taniej wyszło by wymienić poduszki za wczasu niż wymiana chłodnicy i wiatraka. Człowiek uczy się na błędach. Pilnujcie panowie swoje auta.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka