Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: E38 750il Urwane łopatki wiatraka na wisko.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Baja
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    552
    BMW
    750i
    Skąd
    Warszawa
    U siebie męczył em się 3mc z podobnym problemem. Podczas gwałtownego przyspieszania wiatrak rozpadał się na kawałki, a łopatki wiatraka wbijały się w chłodnice. Po wizycie u trzech magik od BMW miałem dość. Pewnego razu kolega poprosił abym dodał gwałtownie gazu na postoju i wyjaśniło się wszystko, poduszka od silnika była już delikatnie wyrobione, podczas dodawania gazu silnik szedł do góry, a wiatrak zachaczał o obudowę chłodnicy. Po wymianie poduszki wszystko jest Ok

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2015
    Posty
    180
    BMW
    7 series E38 750 iL 1995r.
    Skąd
    UK Felixstowe
    Dlatego też zamówiłem nowe poduszki pod silnik w poniedziałek zaczynam zabawę wszystkie części już mam. Silnik unosi się do góry z lewej strony podczas dodawania gazu a moje problemy jak sobie przypomniałem wystąpiły jak kiedyś przyjemnie driftem ruszyłem. Myślę że to będzie lewa poduszka walnięta. W poniedziałek wszystko się wyjaśni.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Baja Zobacz posta
    U siebie męczył em się 3mc z podobnym problemem. Podczas gwałtownego przyspieszania wiatrak rozpadał się na kawałki, a łopatki wiatraka wbijały się w chłodnice. Po wizycie u trzech magik od BMW miałem dość. Pewnego razu kolega poprosił abym dodał gwałtownie gazu na postoju i wyjaśniło się wszystko, poduszka od silnika była już delikatnie wyrobione, podczas dodawania gazu silnik szedł do góry, a wiatrak zachaczał o obudowę chłodnicy. Po wymianie poduszki wszystko jest Ok

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
    Nic pewnego, chyba, że wentylator naprawdę dziwnie blisko obudowy się kręci. U mnie zaraz po kupnie auta poduszki silnika to były tylko kawałki metalu. Kompletnie nie trzymały się kupy.
    Raz wrzucałem gdzieś tu na forum zdjęcia tych "poduszek".
    Do tego visco jakieś myle czy coś tam podobnego. Po odpaleniu za każdym razem visko spięte na stałe przez około dwie minuty,
    silnika nie trzymały poduszki a nic z wiatraka się nie urwało.

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2015
    Posty
    180
    BMW
    7 series E38 750 iL 1995r.
    Skąd
    UK Felixstowe
    Problem rozwiązany uszkodzenie wiatraka było spowodowane przez uderzenie w najniższą część obudowy chłodnicy. Doszło do tego z powodu uszkodzonej poduszki silnika lewa strona. Jeśli ktoś ma olej na spodzie poduszki i myśli że to kapie gdzieś z góry to może być objaw uszkodzonej poduszki. Taniej wyszło by wymienić poduszki za wczasu niż wymiana chłodnicy i wiatraka. Człowiek uczy się na błędach. Pilnujcie panowie swoje auta.

Podobne wątki

  1. Łopatki skrzyni biegow e38
    Przez Cypcyk w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-01-2017, 18:26
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-06-2014, 05:43
  3. ŁOPATKI gotowe do kierownicy!
    Przez Michal750 w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 04-02-2010, 08:24
  4. Łopatki w kierownicy
    Przez MastaKleszcz w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-02-2010, 08:19
  5. łopatki zmiany biegów w E38
    Przez jarogmur w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-12-2009, 17:19

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •