Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53

Wątek: E32 M60B30 Problemy po wymianie uszczelki pod głowicą

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #29
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    34
    BMW
    e32 730i V8
    Skąd
    Pabianice

    E32 M60B30 Problemy po wymianie uszczelki pod głowicą

    Teraz w obu glowicach sa zalozone ngk a byly one zalozone w tamtym roku i maja przejechane max 5-6 tysiecy, bo na poczatku tego lata robilem kompletne tylne zawieszenie z konserwacja podwozia, wymiana przewodow paliwowych i hamulcowych takze wypatroszona byla do zera i wiekszosc czasu po prostu stala. A na jutrzejsza podmianke mam 4 swiece boscha tez malo uzywane. No wlasnie najbardziej obawiam sie tej pieprzonej glowicy:/ tyle ze dziwne by to bylo, bo silnik na prawde pieknie pracuje po tym remoncie. Odpala bez problemu, wody nie ubywa, pracuje rowniutko, spaliny nie smierdza jakos nienaturalnie, moc ma no doslownie nie ma zadnego zlego objawu oprocz klekotania.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez DjTomeQ ; 13-12-2016 o 21:51

Podobne wątki

  1. M52B28 - problem po wymianie uszczelki głowicy
    Przez warszawa_24 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-04-2015, 20:20
  2. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-08-2013, 15:08
  3. [zawieszenie] A po wymianie uszczelki pokrywy.....
    Przez neonunit w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-04-2013, 04:11
  4. [silnik] E38 4.4 V8, wymiana uszczelki pod głowicą, można?
    Przez konieczko23 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-06-2012, 19:55
  5. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 01-04-2011, 22:11

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •